وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: اولرایش دروازه بان اول می ماند؛ تصمیمی درباره سیستم بازی نگرفته ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ معرفی می شود. 

 

یوپ هاینکس سرمربی جدید و 72 ساله بایرن مونیخ روز یکشنبه وارد مونیخ شد و طبق برنامه ظهر امروز در یک کنفرانس خبری به رسانه ها معرفی می شود.
هاینکس در مصاحبه ای با کیکر درباره وضعیت دروازه بانی تیمش گفت:

“اسون اولرایش کماکان درون دروازه خواهد بود اما من از داشتن دروازه بان ذخیره ای چون تام اشتارک خوشحالم.
 

هاینکس در ادامه گفت:

“من هنوز تصمیم قطعی ام را پیرامون سیستم بازی نگرفته ام. می خواهم با تیم صحبت های زیادی داشته باشم تا دوباره اعتماد بنفس خود را برای کسب پیروزی و موفقیت به دست آورند. اینکه پتر هرمان و گرلاند در کنار من حضور خواهند داشت حس بسیار خوبی به من می دهد.
 

“اگر پیشنهادی از تیمی غیر بایرن مونیخ دریافت می کردم هرگز به فوتبال برنمی گشتم. من به بایرنی ها بدهکارم و واقعا مشتاق انجام دادن این وظیفه هستم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد