وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شرایط بد هامس رودریگز در مونیخ و احتمال جدایی او در ژانویه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از جدایی کارلو آنچلوتی اکنون شاید هامس رودریگز هم میلی برای ماندن در بایرن مونیخ نداشته باشد. 

 

دوران حضور هامس رودریگز در بایرن مونیخ می تواند خیلی زودتر از پیش بینی ها به اتمام برسد. هافبک کلمبیایی رئال مادرید تابستان گذشته با انتقال قرضی 2 ساله راهی مونیخ شد اما تنها چند ماه بعد بزرگترین حامی اش در این باشگاه را از دست داد. کارلو آنچلوتی تنها 7 هفته ابتدایی فصل دوام آورد و مسئولان بایرن مونیخ او را اخراج کردند و اکنون شرایط می تواند برای هامس بسیار سخت تر شود.

نبود آنچلوتی تنها مشکل هامس نیست و جدایی از همسر، آب و هوا و زبان جدید روی عملکرد این بازیکن تاثیر گذار بوده است. این شرایط و تنها زندگی کردن هامس باعث شده تا رادیو دیاریو گل مدعی شود که این بازیکن از هم اکنون به جدایی از بایرن مونیخ فکر می کند.

با توجه به اینکه هامس در صورت بازگشت به رئال مادرید شرایطی بدتر از بایرن مونیخ خواهد داشت لیگ انگلیس می تواند یکی از مقصدهای احتمالی او باشد. اگر هامس در ژانویه درخواست جدایی از بایرن مونیخ را مطرح کند بعید است این باشگاه با او مخالفت کند و در این صورت فلورنتینو پرز باید امیدوار باشد تا این هافبک کلمبیایی در جام جهانی (در صورت صعود کلمبیا) درخشش داشته باشد تا بتواند او را با قیمتی مناسب به تیمی دیگر واگذار کند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 14:55

این بچه لوسو بفرستید بره پی کارش. صبح تا شب کارش شده اینکه نیششو باز کنه یه عکس تو اینستاش بذاره دخترا لایک کنن حال کنه! اجلوتی بایرنو نابود کرد واقعا با این خریداش... بایرن باید اسکلت المانی مستحکم داشته باشه.

امیدوارم زیر نظر یوپ کبیر بشه ی بازیکن تاثیر گذار .با شرایط فعلی ریبری میتونه خودشو نشون بده

مانو روبری دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 19:54

جالبه این نوع حرف زدن از محمد یا تو اون محمد نیستی یا اعصابت خیلی خورده چون همیشه پایان جملاتت یک میذاشتی

reza دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 21:59

مزه ی زید آلمانی که اومد زیر دندونش آقای گل هم میشه.فقط زمان میبره

محمدرضا روبری سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 00:04 http://bayern. blogsky

خدا وکیلی جای این کاراسکو رو میخریدیم چقدر خوب میشد.اینو بفرستیمش بره کاراسکو رو بخریم سال بعد روبری هم که رفتن هازارد رو هم بیاریم .اما اگه نفروختنش بذاریمش وینگر راست برای جانشین ریبری هم دراکسلر رو بخریم دیگه چاره ای نیست در هر حال گزینه اول رو من ترجیح میدم یعنی هازارد و کاراسکو .دیگه مولرهم فیکسه.
قبلا هم گقته بودم خداییش یه لحظه تصور کنین واای دو تا وینگر عالی و هموطن کنار هم دیگه تو بایرن مونیخ باشن

Hasan چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:11

تا حالا که ریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد