وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 5 - 1 جمهوری آذربایجان؛ 100% امتیازات ممکن، قهرمان جهان مقتدرانه بار سفر بست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کایزرسلاترن میزبان آخرین دیدار از بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بود. آلمان 9 بازی پیشینش در این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و به دنبال دهمین پیروزی پیاپی و 100% امتیازات بود. 

 

تمام جریان بازی را در اختیار داشت. بیشتر بازیکنان به جز لنو، در زمین آذربایجان بودند. اما همین فشردگی سبب می‌شد تا آلمان کمتر موقعیت ایجاد کند.ژرمن‌ها دقیقه 8 بازی روی اولین موقعیت جدی و یک ارسال کرنر با گورتسکا به گل رسیدند. ارسال کیمیش در محوطه جریمه به گورتسکا رسید تا با یک پشت پای زیبا دروازه آلمان را باز کند. حملات آلمان ادامه داشت، اما بی دقتی در پاس‌ها یا ضربات آخر، باعث میشد تا گل دوم حاصل نشود.

آذربایجان طی دقایق 10 تا 20 دو بار فرصت باز کردن دروازه آلمان را داشت. توپ اول را زوله دفع کرد و توپ دوم روی اشتباه لنو در دفع توپ و فشار مهاجمین آذربایجان برای آلمان خطرساز شد. بازیکن آذربایجان موفق به مهار توپ نشد، تا دروازه آلمان اینجا باز نشود. اشتباه لنو عصبانیت لوو را در پی داشت.

در ادامه بازی توماس مولر توپ را در دهانه دروازه به واگنر رساند، ضربه واگنر ابتدا به دروازه بان رقیب و بعد به تیر خورد تا دوباره در بازگشت به پای او برخورد داشته باشد، توپ بعدی هم به بیرون رفت تا صحنه‌ای عجیب رقم بخورد.

در ادامه روی ضدحمله‌ای از آذربایجان موستافی مصدوم شد و جا ماند تا در ادامه با اشتباهات سریالی رودیگر و لنو، شیدائف دروازه آلمان را باز کند. دقیقه 34، آلمان بعد از هفت کلین شیت در بازی‌های خانگی، دروازه خود را باز شده دید.

موستافی زمین مسابقه را به دلیل مصدومیت ترک کرد. قبل از آن نیز نیکلاس زوله به دلیل مصدومیت بیرون رفت تا دو تعویض اجباری برای لوو در نیمه اول رقم بخورد.

نیمه اول بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

نیمه دوم را آلمان طوفانی آغاز کرد. در همان دقایق آغازین واگنر و سانه چند موقعیت را از دست دادند.

دقیقه 54، واگنر سرانجام موفق شد در این بازی گلزنی کند. ارسال برانت از سمت راست خط هجومی آلمان با ضربه سر واگنر همراه شد، مدافع آذربایجان توپ را برگشت داد اما تکنولوژی خط دروازه اعلام کرد که توپ از خط عبور کرده.

دقیقه 60 شوت زیبای اشتیندل به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 64 ارسال کرنر کیمیش با ضربه سر رودیگر همراه شد، توپ از میان پاهای حسینوف عبور کرد و گل سوم آلمان به ارمغان رسید.

دو دقیقه بعد، میزبان هجوم همه جانبه دیگری را ترتیب داد. برانت در محوطه جریمه سانه را صاحب توپ کرد، پاس بغل سانه مقابل دروازه به گورتسکا رسید و ضربه این بازیکن از میان پاهای گلر حریف وارد دروازه شد.

آلمان حملاتش را ادامه داد. مولر جای خود را به امین یونس داد تا برای 20 دقیقه پایانی کیمیش کاپیتان آلمان باشد.

دقیقه 81 امره جان برای بار چندم اقدام به شوت زنی کرد. ضربه سرکش او از پشت محوطه این بار در چارچوب دروازه بود و کاری از دستان آقایف برنیامد تا گل پنجم آلمان به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر برسد.

بازی با نتیجه 5-1 پایان یافت. آلمان با 30 امتیاز از 10 بازی، مقتدرانه راهی جام جهانی 2018 روسیه شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد