وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: چیزی از مخالفت بازیکنان بایرن مونیخ نمی دانم، برای همه آن ها احترام قائل هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلتو بار دیگر با آرامش به انتقادات و حواشی پاسخ داد.  

از صحبت‌های سرمربی اخراج شده بایرن مونیخ انتظار می‌رود که او بار دیگر کارش را در یک تیم باشگاهی ادامه دهد.

به گزارش کیکر، کارلو آنچلوتی آغاز هفته از فضیلت بودن سکوت صحبت کرد. حال سرمربی ایتالیایی، بار دیگر با آرامش به انتقادات و حواشی پاسخ داده است:

“برای من، بایرن مونیخ چیزی متعلق به گذشته است. آرامش دارم و از اخراجم شرمسار نیستم، این بخشی از کار یک سرمربی است.
 

مشکل در بایرن چه چیزی بود؟

“در طی 22 سال دوران مربی‌گری، همواره رابطه خوبی با تمام بازیکنانم داشته‌ام، چرا که برای آن‌ها احترام قائل هستم. در بایرن هم همین مسئله قائل بود.
 

اعتراض بازیکنان به ترکیب دیدار با پاری سن ژرمن و پنج مخالف او در بایرن مونیخ؟

“اگر آن‌ها از من ناراضی بودند، خبر ندارم. به تمام آن‌ها احترام می‌گذارم اما به عنوان مربی باید 11 بازیکن را به زمین بفرستم و هفت نفر را روی نیمکت بگذارم، این وظیفه من است.
 

ادامه کار و امکان سرمربی‌گری تیم ملی؟

“یک ماجراجویی به پایان رسیده و ماجراجویی دیگری آغاز خواهد شد. من می‌خواهم که هر روز مربی‌گری کنم، پس به حضور در یک تیم ملی فکر نمی‌کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد