وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

موندو دپورتیوو: تراشتگن، هدف رویایی بایرن مونیخ برای جایگزینی نویر مصدوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باوارایی ها برای تقویت دروازه خود، به شدت به دنبال یک دروازه‌بان سطح بالا هستند. 

 

مصدومیت مانوئل نویر تبدیل به یک مسئله جدی برای بایرن مونیخ شده است. او تقریباً 6 ماه از میادین دور خواهد بود و حضورش در جام جهانی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که یواخیم لوو به اطلاع دروازه‌بان شماره یک تیمش رسانده که تا روز آخر برای بازگشتش به میادین صبر می‌کند. اما مسئله مهم نگرانی بایرن مونیخ از بابت دروازه‌بان است و به همین دلیل، آن‌ها به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن هستند.

به گزارش mundodeportivo، رویای باوارایی ها جذب مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا است. او هم اکنون در غیاب نویر مصدوم، دروازه‌بان شماره 1 تیم ملی آلمان است و بسیاری عقیده دارند در بایرن مونیخ موفق می‌شود. بایرنی‌ها تا کنون دروازه‌بانان مطرحی چون سپ مایر، الیور کان و مانوئل نویر را در اختیار داشته‌اند و خرید یک دروازه‌بان سطح بالا، از اولویت‌های این باشگاه به شمار می‌رود. تراشتگن اکنون در بارسلونا احساس خوبی دارد و باشگاه کاملاً به او اعتقاد دارد. مرد آلمانی با رفتن کلودیو براوو به منچسترسیتی، دروازه‌بان اول بلوگرانا شده است. او به تازگی قراردادش را با بارسلونا تا سال 2022 تمدید کرد و مبلغ فسخ قراردادش به 180 میلیون یورو رسید.

اگر تراشتگن از جمع کاتالان‌ها جدا شود، یاسپر سیلسن هلندی می‌تواند جایگزینش شود. او تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد. تراشتگن و همسرش در بارسلونا خوشحال هستند و دروازه‌بان آلمانی به فکر تغییر دوباره باشگاهش نیست. او سال 2014 توسط آندونی زوبی زارتا به بارسلونا آمد و با توجه به مبلغ سنگین فسخ قراردادش، کار خریدش بسیار دشوار است.

بایرن مونیخ به دنبال گزینه‌های دیگری جز تراشتگن نیز است. یکی از گزینه‌ها، جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان جوان میلان است که به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده. یکی دیگر از گزینه‌هایی که نامش مطرح شده کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان 23 ساله اتلتیک بیلبائو است. قرارداد او سال 2018 با باشگاه باسکی به پایان می‌رسد. در صورتی که تراشتگن از بارسلونا جدا شود، مسئولان این تیم به سراغ خرید آریزابالاگا می‌روند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد