وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

10 دلیل برای اینکه آلمان قوی ترین تیم است

دیشب آلمان مجوز صعود به جام جهانی را به دست آورد موضوعی که البته خلاف آن عجیب است ولی چیزی که صعود ژرمن ها را متمایز می کند اقتدار مثال زدنی صعود می باشد، 9 بازی و 9 پیروزی ، تنها 3 گل خرده در برابر 38 گل زده! بر این اساس مشخص است که مانشافت که پس از قهرمانی 2014 دچار افت چشمگیری شده بود پس از یورو 2016 دوباره به دوره اوج خود بازگشته است.   

مقاله زیر در سایت رسمی بوندسلیگا 10 دلیل که آلمان در بهترین شرایط قرار دارد را بازگو می کند.
مربی، ژرمن ها به ثبات بر روی نیمکت خود شهره هستند ولی این بار حضور یوآخیم لوو به عنوان سکاندار هدایت تیم ملی آلمان تبدیل به رکوردی مثال زدنی شده است به خصوص اینکه دوره حضور لوو تجربه بسیار خوبی برای ژرمن هاست و حضور مداوم در میان 4 تیم نهایی در تمامی تورنمنت ها و کسب 2جام قهرمانی (جام جهانی و جام کنفدراسیون ها) حاصل این روند است.

 
توجه به جوانان، آلمان مشکلی برای گزینش بازیکن ندارد و جالب اینکه مشکل لوو در انتخاب مهره برای تیم ملی از جهت گزینه های زیاد است و در این میان میانگین پایین سن جوانان تیم ملی آینده درخشانی برای آنها رقم زده است. تیم قهرمان جام کنفدراسیون های روسیه تنها 2 بازیکن از تیم 2014 با خود داشت.

 
جوان و با تجربه، جوان بودن بازکن های تیم ملی به معنای بی تجربه بودن آنها نیست، بازیکن های نظیر نیکلاس سوله، مکسی آرونولد ، مکس مایر و تیمو ورنر، بیش از 100 بازی بوندسلیگایی در کارنامه خود دارند و میانگین سنی حدود 21 سال نشان از روند رو به رشد آنها نیز خواهد داشت و در کنار اینها بازیکن های نظیر کای هاوزتر با 18 سال سن می توانند به زودی به تیم اصلی انتقال بایند.

 
بوندسلیگا و پرورش بازیکن ها آلمانی، 47 درصد بازیکن های شاغل بوندسلیگا آلمانی هستند و این دلیلی خوبی برای پرورش یافتن استعداد برای تیم ملی است برای بهتر دیده شدن 47 درصد باید گفت این عدد در انگلستان 30 درصد می باشد.

 
رقابت مثبت، حضور تعدا قابل توجه بازیکن برای تیم ملی سطح رقابت را بالا می برد و این دلیل بر آن است که بازیکن های آلمان انگیزه بیشتری جهت حضور در ترکیب دارند و افزایش رقابت مثبت در مجموع برای تیم ملی سود آور می باشد.

 
تعطیلات زمستانی ، بوندسلیگا بیش از سایر لیگها تعطیلات نیم فصل دارد که شامل تعطیلات کریسمس نیز می باشد و این فرصت خوبی است تا بازیکن ها استراحت لازم را داشته باشند

 
تکنیک غیر فیزیکی، نگاهی به مهره ای فعلی تیم ملی نظیر، جاشوا کیمیش، مایر و گنبری می توان دریافت که با توجه به فیزیک پایین سطح بالایی از بازی در خود دارند و این موضوع اهمیت تغییر رویکرد آلمان از فیزیک به تکنیک را نشان می دهد.

 
ثبات، حضور پردوام ی مربی در در نیمکت حاصل آن می تواند ثبات تاکتیکی تیم باشد جایی که ژرمن ها به خوبی در سبک خود به بلوغ دست پیدا کرده اند و به راحتی می توانند آن را پیاده کنند، مدت هاست که آلمان با 4-2-3-1 بازی می کند و بازیکن های ملی به خوبی از پست و وظیفه خود آگاه هستند.

 
شخصیت قهرمانی، چه کسی است که نداند انتظار از آلمان چیزی جز قهرمانی نیست، آلمان پای در رقابتی می گزارد هدفی جز کسب عنوان نخست ندارد و این با توجه به پرورش خوب بازیکن ها در بوندسلیگا و تعداد بالای بازی در اروپا سطح ذهنی بازیکن های ملی را آماده و اعتماد به نفس قابل توجهی به آنها می دهد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مولر جمعه 14 مهر 1396 ساعت 16:01

تبریک زنده باد آلمان
به امید قهرمانی در مسکو

Mehrangermany جمعه 14 مهر 1396 ساعت 21:17

اقا رسمی شد یوپ هاینکس مربی بایرن شد
دوستان اگه کامنتای منو قبلا خونده باشین همون اول گفته بودم بهترین گزینه یوپ عزیزه
تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد