وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر ایرلند شمالی و صعود به جام جهانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع عنوان قهرمانی، نهمین صعود پیاپی خود را به جام جهانی قطعی کرد و برای نوزدهمین بار موفق شد بلیت حضور در رقابت ها را کسب کند. در ادامه نظر ژرمنها را می خوانید. 

 

 

یواخیم لوو:

ما از نحوه بازی تیم راضی هستیم اگر چه بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ایرلند شمالی تمایل زیادی به دفاع کردن دارد و برای ما زدن گل زود هنگام بسیار مهم بود و پس از آن خیلی زود توانستیم برتری را دو برابر کنیم. در بازی مقابل چک هم زود از حریف پیش افتادیم اما کنترل بازی را از دست دادیم ولی این اتفاق امروز رخ نداد. در زمین بازی حس کردیم که همه چیز را تحت کنترل داریم و برای همین در نیمه دوم کمی بازی را کندتر کردیم. ما توپ های بلند ایرلند شمالی را به خوبی مدیریت می کردیم و این موضوع بسیار مهم بود. گلی که رودی به ثمر رساند فوق العاده بود و دروازه بان هیچ شانسی برای مهار توپ نداشت.

 

یاشوا کیمیچ:

گل اول بازی برای ما تعیین کننده بود و بعد از آن بازی را کنترل کردیم و شایسته کسب برد بودیم. من در تمرینات روی موقعیت سازی تمرین می کنم و به من کمک می کند زمانی که یکی از هم تیمی هایم در موقعیت خوبی باشد برای او موقعیت گلزنی فراهم کنم. 

   

سباستین رودی:

بازی خیلی مهمی بود. تمام مدت آن را تحت کنترل داشتیم. برای کسب قهرمانی به روسیه می‌رویم. می‌‌خواهیم از قهرمانی دفاع کنیم.

 

متس هوملس:

یک بازی خوب و کنترل شده از سوی ما بود و با گلی رویایی بازی را آغاز کردیم. ایرلند شمالی تیمی دفاعی است. هنر اصلی ما این بود که در سراسر بازی با وجود فشار تماشاگران آرام بودیم. ما با اطمینان بالا بازی کردیم و سزاوار کسب این برد بودیم. من نمی دانم که در پشت صحنه مذاکره مسئولان بایرن مونیخ با یوپ هاینکس چه رخ می دهد و نمی توانم درباره آن صحبت کنم.
 

جروم بواتنگ:

پس از چندین مصدومیت دوباره برای تیم ملی به میدان رفتن یک رویا است. من به خاطر بازگشتم بسیار خوشحالم. با کسب این نتیجه می توانیم بگوییم که در رقابت های انتخابی جام جهانی بسیار خوب کار کرده ایم. ما برای کسب برد اینجا بودیم. ایرلند شمالی مدت ها بود در اینجا شکست نخورده بود و گلی هم دریافت نکرده بود ولی ما 3 گل به ثمر رساندیم. در نیمه اول بسیار بسیار خوب بازی کردیم. در نیمه دوم کمی بد بودیم.

 

مایکل اونیل (سرمربی ایرلند شمالی):

ما از شکست 2-0 می ترسیدیم و 3-0 واقعا شکستی سخت بود. شایسته به ثمر رساندن این تک گل بودیم. گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم کار ما را سخت کرد و را به عقب راند. در نیمه دوم با توپ بهتر کار کردیم. اگر این بهتر شدن گردش توپ به خاطر تغییر شکل تیم باشد پس من مقصر بوده ام. با بودن بازیکنانی نظیر تونی کروس و متس هوملس، لمس توپ برای تیم حریف دشوار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد