وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایرلند شمالی1- 3 آلمان؛ قهرمان، به جام جهانی رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان با پیروزی 3-1 در خانه ایرلند شمالی، صعودش به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کرد. 

 

شاگردان یواخیم لوو که در 8 دیدار قبلی شان به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم کار سختی برای کسب سه امتیاز نداشتند و توانستند صعودشان به جام جهانی را قطعی کنند. 

آلمان بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که سباستین رودی دروازه میزبان را باز کرد. روی یک ارسال، توپ در رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به رودی رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را گشود و حساب کار را 1-0 کرد. 

برتری ژرمن ها ادامه داشت و این تیم می توانست در دقیقه 6 به گل دوم برسد اما ضربه واگنر که روی ارسال کیمیچ زده شد، توسط دروازه بان ایرلند شمالی دفع شد. 

حملات آلمان ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه 21 به گل دوم رسید. واگنر که با پاس مولر در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک چرخش عالی و ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد. 

بعد از این گل ضرباهنگ بازی کمی افت کرد و تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید اما باز هم این آلمانی ها بودند که جریان کلی بازی را در دست داشتند. در دقیقه 41، ایرلند می توانست اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما اونز نتوانست از ارسال مگنیز استفاده کند و در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 آلمان به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم آلمان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، اختلاف می توانست به سه گل افزایش پیدا کند اما ضربه سر مولر را دروازه بان ایرلند شمالی به بیرون فرستاد. در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تراشتگن ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند. 

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت های خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 86، سرانجام این آلمان بود که به گل سوم رسید. روی یک ارسال از سمت چپ و دفع ناقص مدافعان ایرلند شمالی، توپ روی تیر دوم به کیمیچ رسید و او هم با یک والی تماشایی، گل سوم را به نام خود کرد. 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق پایانی پیش کشید و در وقت های تلف شده، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر مک آئولی به مگینز رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، حساب کار را 3-1 کرد. 

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا ژرمن ها برای هجدهمین بار جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند.  

ایرلند شمالی: مک گاورن، مک لافلین، مک آئولی، جانی اونز، هاسون، برانت، اونز، دیویس، نوروود، لافرتی،مگینز 

آلمان: تراشتگن، کیمیچ، بواتنگ، هوملس، پلاتن هارت، رودی، کروس، گورتسکا، مولر، دراکسلر، واگنر

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد