وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فریدل: زیر نظر آنچلوتی در بایرن مونیخ پیشرفت کردم؛ امیدوارم مربی جدید به من فرصت بازی بدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع جوان چندین بار توسط آنچلوتی در ترکیب اصلی بایرن مونیخ به کار گرفته شد. 

 

مارکو فریدل، مدافع 19 ساله باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق این تیم پرداخت.

به نقل از Spox، وی که توسط آنچلوتی به تیم اصلی آورده شد، در خصوص مربی ایتالیایی بیان کرد:

“زیر نظر آنچلوتی من قرارداد حرفه ای با باشگاه امضا کرده و در این مدت بسیار پیشرفت کردم. کار کردن با او برایم بسیار لذت بخش بود.
 

وی همچنین در خصوص پیوستن یوپ هاینکس به بایرن مونیخ افزود:

“خوشحال می شوم که فرصتی برایم پیش بیاید که بتوانم توانایی هایم را نشان دهم. بایرن مونیخ به عنوان یک مدافع مرکزی برای من برنامه ریزی کرده ولی همچنین می تواند در پست مدافع کناری نیز بازیک نم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد