وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: بازی برابر ایرلند مثل یک فینال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد دیدار تیمش برابر ایرلند صحبت کرد. 

 
ژرمن ها در شرایطی فردا در بلفاست مهمان ایرلند هستند که با کسب تنها یک امتیاز صعود خود را به روسیه قطعی خواهند کرد. 

بازگشت بواتنگ: "من قبلا با او صحبت کرده ام. جروم بواتنگ بسیار خوشحال است که بعد از یکسال دوباره به میادین باز می گردد، اما من بحث با او درباره بایرن را کنار گذاشته ام. 

ما در انتظار تمرین فردا بودیم؛ اما جروم به من نشان داد که او شرایط خوبی دارد. پس از پایان مصدومیت طولانی او باید مراقب باشد؛ اما ایده من این است که بواتنگ فردا از ابتدا بازی می کند." 

شرایط لروی سانه: "من هفته گذشته در منچستر بودم و بازی سیتی را برابر کریستال پالاس دیدم. لروی سانه در این دیدار بسیار مفید بوده و نشان داد بسیار پیشرفت کرده است. 

من اعتقاد دارم که لروی در سال گذشته در منچستر بالغ شده است. با توجه به اینکه او بازی های زیادی که در لیگ فیزیکی برتر انجام داده پیشرفت زیادی داشته است." 

بازی برابر ایرلند: "آنها در 7 بازی از 8 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و تیم منسجمی نشان داده اند. ما تیم های برتر گروهمان هستیم و این دیدار می تواند برای علاقمندان همانند فینال باشد."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 00:56

بچه ها یوپ هاینکس کبیر اومد

جواد پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 01:01

یوپ هاینکس بار دیگر هدایت بایرن مونیخ را برعهده می گیرد.




طرفداری - گزینه نهایی سران بایرن مونیخ برای جانشینی آنچلوتی مشخص شد. رسانه های آلمان متفق القول اعلام کرده اند که یوپ هاینکس تا پایان فصل هدایت بایرن مونیخ را برعهده می گیرد.

طبق ادعای بیلد مسئولان بایرن مونیخ نتوانسته اند بر سر جذب توماس توخل به توافق برسند و به دلیل اینکه هیچ راهی هم برای جدایی یولیان ناگلزمن از هوفنهایم وجود نداشته در نهایت تصمیم به بازگرداندن یوپ هاینکس گرفته اند.

Kahn پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 05:51

خیلی جالبه که وقتی توخل یا کلوپ یا گزینه های دیگر رو بررسی میکنند برای دراز مدت برنامه ریزی میکنند ولی وقتی صحبت از موفقترین مربی تاریخ بایرن میشه، میخوان به طور موقت و فقط تا پایان فصل تیم رو بهش بسپارند. یه فرض خیلی نشدنی بکنیم( البته در فوتبال نشدنی نداریم). فرض کنیم که هاینکس اومد و با بایرن قهرمان cl شد. اونوقت آیا مدیران باشگاه باز هم سناریوی سال 2013 رو تکرار میکنند و کار رو با هاینکس قطع میکنند؟ اگر واقعا هدف فقط به پایان رساندن آبرومندانۀ این فصل هست من فکر میکنم یه چند هفته با سانیول بایرن ادامه هم بده جا می افته تو تیم و آخر فصل حتی اگر قهرمان بندسلیگا هم نشیم یه جایگاه دوم یا سومی داریم. cl رو هم عطایش رو به لقایش میبخشیم.
اما اگر واقعا قراره خب برای دراز مدت برنامه ریزی بشه خب قشنگ یه قرار داد 2 یا سه ساله با هایمکس ببندند که اونم وقت داشته باشه تیم رو از نو بسازه.

کوروش پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 07:13

بهترین خبری بود که تو این مدت شنیدم. واسه بایرن فقط باید مربی خوب آلمانی بیارند. خب کی بهتر از یوپ هاینکس کبیر؟ به امید تکرار موفقیتهای قبلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد