وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: از ترک بایرن خوشحالم؛ هاینکس بهترین مربی دوران بازیگری من بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس از ترک بایرن مونیخ خوشحال است.  

تونی کروس ستاره خط میانی تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید ازینکه 3 سال پیش بایرن مونیخ را به مقصد مادرید ترک نمود خوشحال است. کروس در این باره به وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان می گوید:

” تغییر تیم من درست بود، در واقع از نظر من هیچگونه شکی در این مورد وجود ندارد. واضح است که اگر شما به خارج از کشور و باشگاهی بزرگ بروید این به معنای یک گام بزرگ در پیشرفت شماست. کارلو آنچلوتی مرا به رئال فرا خواند. اینکه در سال اول زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن دوران با ارزشی نداشتم خیر اینگونه نیست زیرا فکر می کنم در آن سال قدمی روبه جلو برداشتم. من به دوران بازیگری خود نگاه می کنم: یوپ مهم ترین مربی دوران فوتبال من بود هم در دوره اول که بصورت قرضی در لورکوزن بودم و هم دوره دوم در بایرن مونیخ. پپ گواردیولا مرا یک بازیکن مرکزی در سیستم خود دید که کاملا با سبک بازی من مطابقت دارد.
 “

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 23:36

این زخم و حسرت از دست دادن بهترین هافبک جهان همیشه با ما همراه خواهد ماند..اونم بخاطر خساست روءسای باشگاه بود

seedosi چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 23:58

یه زخم بزرگ دیگه هم از دست دادن یوپ هاینکس

Kahn پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 05:44

ای بابا خب رفتی که رفتی. حالا چرا هر روز یادآوری میکنی؟ اصلا گیرم که کروس بهترین بازیکن دنیا که نیست. برای چی هر چند وقت یکبار باید با خودمون مرور کنیم که کروس زمانی بایرن بوده و الان نیست. اگر بنا به مرور گذشته باشه من ترجیح میدم هر روز با خودم مرور کنم که 2013 قهرمان اروپا شدیم و ضمنا 7 تا گل هم به بارسلونا زدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد