وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: مصاحبه من درباره تمرینات آنچلوتی ساختگی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن مصاحبه پخش شده در رسانه ها را دروغین می داند.  

پس از اخراج کارلو آنچلوتی مصاحبه ای از آرین روبن پخش شده که در آن از سطح تمرینات تیم در دوره این سرمربی ایتالیایی انتقاد کرده بود و آن را در حد تیم نونهالان دانسته بود.

روبن در مصاحبه با NUsport درباره این مصاحبه گفت:

“نقل قول هایی که از زبان من درباره تمرینات آنچلوتی پخش شده مزخرف اند. تمام این بحث ها به صورت یکباره در رسانه ها مطرح می شوند و من مایلم که از آن ها دور باشم. من از پیش آمدن چنین اتفاقاتی متنفرم چون من همیشه آخرین نفری هستم که درباره مربی یا بازیکنان صحبت می کند. شما باید انسان باشید و در چنین مواقعی که یک فرد جایی را ترک می کند او را نکوبید.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 00:03

روبن یکی ازبهترین وینگرهای دنیا وهمچنین عشق تمام بایرنیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد