وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکوس بابل: ریبری خود را هم سطح مسی و رونالدو می داند؛ بازیکنان بایرن مونیخ در گذشته زندگی می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکوس بابل از فرانک ریبری به خاطر دست داشتن در اخراج کارلو آنچلوتی انتقاد کرد.  

فرانک ریبری تنها چند روز پس از اخراج آنچلوتی مصدوم شد و اکنون باید تا پایان سال میلادی از میادین به دور باشد. ریبری که در بازی مقابل پاری سن ژرمن 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره ها نشست یکی از عوامل اصل در اخراج آنچلوتی دانسته می شود.

مارکوس بابل در مصاحبه با اسکای 90 گفت:

“ریبری در دو فصل گذشته در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است. او هنوز خود را در سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می بیند، اما حقیقتاً آن ها با هم متفاوت هستند. حقیقت این است، زمانی که فرانک ریبری مهم و مورد نیاز است حضور ندارد.
 

“این نکته که تمامی اتفاقات دیگر نادیده گرفته شد و فقط اخراج آنچلوتی دیده می شود کمی من را اذیت می کند. ریبری بازیکنی فوق العاده ست و خدمات زیادی به باشگاه کرده است.
 

ریبری در بازی اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل اندرلخت پس از تعویض شدن پیراهن خود را پرت کرد. بابل درباره این حرکت ریبری گفت:

“این حرکت از دید من کاملا غیرقابل قبول است و باشگاه باید نسبت به آن واکنش نشان می داد، اما این دقیقا یک مشکل است. اگر فرانک ریبری رنجیده شود آن وقت به اولی هونس زنگ می زند و پس از آن سرمربی تیم اخراج می شود.
 

“از نظر من تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ بیشتر در گذشته زندگی می کنند تا در زمان حال؛ ما قهرمان جهان شدیم، ما لیگ قهرمانان را چند بار فتح کردیم. اما این صحبت ها درباره وضعیت واقعی تیم است و اگر کارلو آنچلوتی در بازی مقابل پاری سن ژرمن با انجام آن تغییرات این وضعیت را تصدیق نمی کرد جای تعجب می بود. 
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
افن برگ سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 23:31

بابل جان خفه شو لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد