وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا توخل از هاینکس هم برای بایرن بهتر است؟؛ تحلیلی بر نامزدهای مربیگری در بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نامزدهای مربیگری در بایرن مونیخ توسط Sport1 مورد بررسی قرار گرفته اند.  

پس از شکست سنگین 3-0 مقابل پاریسن ژرمن کارلو آنچلوتی به شکلی غیرقابل باور از بایرن مونیخ اخراج شد تا روز یکشنبه این تیم بدون او و با ویلی سانیول به مصاف هرتابرلین برود. اما چه کسی می تواند شغل وسوسه انگیز مربی ایتالیایی را به ارث ببرد؟ مطمئنا نامزدهای واجد شرایط محدود خواهند بود.

 
توخل

نامزد اصلی باواریاییها توماس توخل می باشد، او کسی است که در سال گذشته در دورتموند وضعیتی مشابه با امسال آنچلوتی در بایرن مونیخ داشت و حتی با مدیران بورسیا نیز سر ناسازگاری گذاشته بود. این مربی 44 ساله از تحسین کنندگان پپ گواردیولا می باشد و می تواند کار تاکتیکی مربی کاتالان را که اخیرا توسط کارلو انچلوتی نادیده گرفته شده بود ادامه دهد. باواریاییها نیاز به برنامه مشخصی برای بازی و حملات غیرمعمول و سریع از سوی بالها دارند. بازی آنها مقابل پاریس نشان داد انها قادر به پایان رساندن حملات خود نبودند. در سالهای اخیر توخل نشان داده یکی از متخصصین فوتبال بر پایه کار با توپ است و این با دیدگاه فوتبالی و کادربازیکنان بایرن مونیخ کاملا همخوانی دارد. 

 
ناگلزمن

یکی مانند او هر ده و یا بیست سال پیدا می شود! او بازیکن بزرگی در بوندسلیگا بوده و دیر یا زود به مونیخ خواهد رفت اما اکنون ناگلزمن آن شخصی نیست که نامش در زابنر اشتراسه مخفی مانده است. ناگلزمن بعد از توخل دومین و بهترین راه حل برای باواریاییها خواهد بود. او شاید مانند توخل متخصص کار با توپ نباشد اما تمامی ترفندهای تاکتیکی را می داند و متخصص حمله با سرعت بالا(ضدحمله) می باشد. با توجه به سن او شاید لازم باشد چد مرحله دیگر پیشرفت نماید، او بزودی بالاخره مربی بایرن خواهد شد.  باتوجه به روش های تاکتیکی ناگلزمن او نیز می تواند یک راه حل مناسب برای انتقال از سبک آنچلوتی به روشی تازه باشد.

 

یوپ هاینکس

چند هفته و چند ماه نشان داد که مونیخی ها به آرامی می توانند توسط تیم های اروپایی تهدید شوند. هاینکس دوست خوب آقای رییس است و می تواند ثبات و پایداری را تا پایان فصل برای آنها به همراه بیاورد اما آنها را از فوتبال روز دنیا دور خواهد کرد. هاینکس همچنان بجای رفتن به شطرنج تاکتیکی با بهترین مربیان جهان می خواهد از برتری نفری بازیکنان خود استفاده کند. یوپ، در سال 2013 زمانی قهرمان لیگ قهرمانان شد که آنها بهترین تیم قاره بودند.

 

یورگن کلوپ

اینکه یورگن کلوپ به نیمکت بایرن مونیخ روزی خواهد رسید آینده پاسخ خواهد داد. کلوپ قراردادی بلند مدت با لیورپول دارد و همیشه از آن دفاع کرده است. این مربی در مقایسه با زمان مربیگری خود در دورتموند تغییر چندانی نکرده است، خنده های بلند و همچنین ایجاد شور و انگیزه برای پرس! با این حال فوتبال " هوی متال" کلوپو برای بایرن مونیخ مناسب نیست. کلوپ تنها یک مرد برای یک ارکستر بزرگ است که برای هماهنگی نیاز به هفته ها و ماه ها زمان و کار روزانه دارد. مرد 50 ساله شاید مورد علاقه بسیاری از تیم های اروپایی باشد اما بایرن مونیخ مربی ای می خواهد که در دفاع و حمله ثبات داشته باشد.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 10:39

اما بایرن مونیخ مربی ای می خواهد که در دفاع و حمله ثبات داشته باشد
الان توخل واجد این شرط هست؟!
بهترین دورتموند توخل 4تا از لیورپول در یک نیمه خورد
دورتموند پارسال توخل هم 4تا از موناکو خورد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد