وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال از دست دادن چند انگشت دست کریستین دریسن، رئیس بخش مالی بایرن مونیخ به دلیل تیر اندازی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس بخش مالی تیم بایرن مونیخ دچار سانحه ای عجیب شده است. 

 

این روز ها خبرهای خوشی از باشگاه بایرن مونیخ شنیده نمی شوند.

به گزارش گل، تیم بایرن مونیخ این روز ها با مسئله اخراج سرمربی و انتخاب جایگزینی مناسب برای این پست درگیر شده است. حالا اخباری به گوش می رسند مبنی بر اینکه رئیس بخش مالی تیم بایرن مونیخ نیز باید برای مدتی از کارش دست بکشد! یان کریستین دریسن، رئیس بخش مالی تیم بایرن مونیخ که به "خدای اعداد" در آلمان مشهور است دچار سانحه ای عجیب شده است. اداره پلیس مرزی کشور آلمان تایید کرده است که شخصی پنجاه ساله در روز پنج شنبه در حالی که اسلحه ای را روی شانه های خود قرار داده بود و به سمت ماشین خود حرکت می کرد، به صورت تصادفی به سمت زمین شلیک کرده است و بعضی از انگشتان دست چپ وی آسیب دیده است. یک افسر پلیس در این باره اعلام کرده است که شدت جراحت این شخص به حدی است که احتمال دارد وی بعضی از انگشتان خود را از دست بدهد! او بیش از یک گلوله را شلیک کرده بود. این در حالی است که سایتی اتریشی مدعی شده است که کریستین دریسن بعد از این اتفاق فورا به بیمارستان منتقل شده است و حال او خوب است. تمامی رسانه ها هویت این شخص را تایید کرده اند. او رئیس بخش مالی بایرن مونیخ، یان کریستین دریسن است.

کارل هاینتس رومنیگه در این باره به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:

“ما زمانی که خبر را شنیدیم، بسیار ترسیدیم. ما خوشحالیم که شدت مجروحیت او زیاد نیست. من برای همکارم آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.
 

شایان ذکر است یان کریستین دریسن شخصی مهم برای بایرن مونیخ محسوب می شود او غیر از کار در امور مالی، مسئولیت امنیت ورزشگاه آلیانز آرنا و نظارت بر فروش بلیط ها را نیز بر عهده دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد