وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: هوینس بایرن مونیخ را از یک باشگاه کوچک آلمانی به یکی از پنج تیم برتر اروپا تبدیل کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق باواریایی ها به تمجید از مدیریت تیم بایرن مونیخ پرداخت. 

 

فیلیپ لام معتقد است که بایرن مونیخ با مدیریت خوب هوینس و رومنیگه به باشگاهی بزرگ در اروپا تبدیل شده است.

به گزارش اشپورت آینس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و تیم بایرن مونیخ در مصاحبه ای به تمجید از دو مدیر تیم بایرن مونیخ پرداخت. لام که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد، درباره دوران پس از فوتبالش نیز صحبت کرد.

فیلیپ لام درباره شرایط حال حاضر خودش و مدیریت تیم بایرن مونیخ گفت:

“در حال حاضر از شرایط راضی هستم و هیچ دلیلی را برای بازگشت به فوتبال نمی بینم. هرگز به این فکر نکرده ام که هوز هم می توانم فوتبال بازی کنم. شرایط بایرن مونیخ؟ سخت ترین مشکلات و مهم ترین موضوعات در بایرن مونیخ همواره با تلاش های رومنیگه و هوینس حل شده اند. آنها هر دو در بالا ترین سطح بازی کرده اند و با شرایط آشنا هستند. هوینس بایرن مونیخ را از یک باشگاه کوچک آلمانی به یکی از پنج تیم برتر اروپا تبدیل کرده است. این یک افتخار بزرگ محسوب می شود. من تجربه دیدن اینکه او چگونه شرایط را مدیریت می کند و مذاکرات و کسب و کار باشگاه را اداره می کند را داشته ام.
 

شایان ذکر است شرایط در بایرن مونیخ چندان خوب پیش نمی رود و به نظر می رسد مدیران تیم بایرن مونیخ با سرمربی تیم خود، کارلو آنچلوتی دچار مشکلاتی شده اند و شایعات زیادی درباره اینکه مدیران تیم آلمانی، مربی ایتالیایی تیمشان را اخراج می کنند، به گوش می رسد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد