وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارلو آنچلوتی از سرمربیگری بایرن اخراج شد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،و به نقل  از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ ، کارلو آنچلوتی از سرمربیگری باشگاه بایرن مونیخ کنار گذاشته شد.

 باشگاه فوتبال بایرن مونیخ پس از شکست 3 بر صفر چهارشنبه شب در مقابل پاریس سنت ژرمن ، کارلو آنچلوتی مربی 58 ساله خود را از سمت خود برکنار کرد.

کارل هاینز رومنیگه ، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد این تصمیم باشگاه گفت : عملکرد ابتدای فصل تیم انتظارات ما را برآورده نکرده است. دیدار با پاریس نشان داد که ما باید اقدام فوری انجام دهیم. امروز من و حسن صالیح حمیدزیچ با کارلتو ملاقات کردیم و از تصمیماتی که گرفته شده است او را مطلع کردیم. می خواهم از کارلتو برای مدت زمانی که با ما همکاری کرد تشکر کنم و از اینکه راه او از این لحظه با ما جدا شده است متاسفم. آنچلوتی دوست من است و همچنان باقی خواهد ماند ، اما مجبور شدیم یک تصمیم حرفه ای برای بایرن مونیخ اتخاذ کنیم. من انتظار دارم که تیم پاسخ مثبتی به این تصمیم داشته باشد و نشان دهدکه کاملاً می تواند به اهداف خود در پایان فصل دست یابد.

پس از این تصمیم سران باشگاه ، ویلی ساینول به عنوان جانشین فعلی کارلو آنچلوتی انتخاب شده است تا دردیدار  یکشنبه دو تیم هرتابرلین و بایرن مونیخ بر روی نیمکت باواریایی ها به عنوان سرمربی فعالیت نماید.

نظرات 9 + ارسال نظر
Amir پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:10

ممنون کارلتو

ممنون بابت تک تک لحظاتی که با ما بودی

ممنون بابت زحمتی که کشیدی

ممنون بابت اشکی که بخاطر بایرن ریختی

همه میدونیم که تاکتیکاش بدردمون نمیخورد اما این چیزی از ارزش های این مربی بزرگ کم نخواهد کرد!

ما هوادار های بایرن افرادی که برامون حتی "یک قدم" برمیدارند رو فراموش نمیکنیم و براشون احترام قائلیم

موفق باشی کارلتو 3>

heinz پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:21

آخیییش.
امیدوارم بلاخره یه مربی عاقل بیاد.
اینقد که مربی های عجیب و غریب با تاکتیکهای عجیب تر اومد خسته شدیم.
تیم آلمانی مربی آلمانی میخاد و بازی حساب شده.

Muller پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:36

میدونید از چی به شدت ناراحتم.کارلتو مولرو خیلی خراب کرد.انقد نیمکت نشینش کرد و انقد تو پست غیر تخصصی بهش بازی داد(به جای روبن)بازیش به شدت افت کرد.امیدوارم یه سرمربی آلمانی بیاد.هیچ کی مثله یه سرمربیه آلمانی نمیتونه روحیات یه تیم آلمانیو بفهمه.فقط یه مربی آلمانی میتونه به یه تیم آلمانی روحیه ی لازمو به یه تیم آلمانی بده.الان یوگی لو رو تو تیم ملیمون ببینین.با یه سری بازیکن زیر ۲۲ سال اومد جام کنفدراسیونها رو برد.این نشون میده لوو چه انگیزه و روحیه ای به بازیکنای جوونمون داده.بیش از همه چیز بایرنمون به روحیه و اعتماد به نفس نیاز داره که این کارو هیچ سرمربی به اندازه یه سرمربی آلمانی نمیتونه بکنه.توخل هم تو دفاع مشکل داره.دوس دارم ناگلزمان یا کلوپ بیاد.کلوپ خیلی خوبه.ناگلزمان هم بسیار با انگیزس و تشنه ی موفقیت .واسه همین با انگیزه کار میکنه اگه بیاد بایرن.کلوپ عالیه و ناگلزمان هم میتونه خوب باشه.

Mehrangermany پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:49

خیلی وقت بود که تیم اون انسجام و روحیه المانیش رو از دست داده بود در واقع بعد از رفتن هاینکس کم کم تیم هویت المانی خودش رو به دست طوری که المانیهای تیم جای خودشون رو به خاطر افکار گواردیولا و آنجلوتی به بازیکنای به اصطلاح خودشون بین المللی دادند طوری که سران بایرن حاضر به از دست دادن کروس و شواینی و ماریو گومز و وایزر شدند دوستان میدونن که بایرن باید مربی المانی داشته باشه تا بتونه اون حس مانشافت رو توی خون بازیکنا تزریق کنه
شاید با نگه داشتن بازیکنای فوق بایرن اصلا نیازی به امثال تولیسو یا لواندوسکی یا تیاگو و رودریگز نبود
به امید روزهای خوب بایرن

saman پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:55

از رفتن انچلوتی ناراحتم مرد فوق العاده خوب و دوست داشتنی بود ولی وقتی نتیجه نمیگیره چاره ای نیست.

امید پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 23:06

با اینکه طرفدارش نبودم اما تو بازی چهارشنبه نشون داد که بایرن بدون ریبری و روبن میشه این بدون سرعت و افت. مدیران بایرن باید خرج کنن بازیکنان سرعتی خوب گلزن بخرن یا بیا رو راست باشیم اگه نخرن همینیم.

فوتبال آلمانی جمعه 7 مهر 1396 ساعت 00:08 http://bayern.blogsky.com

به احتمال زیاد باید آقای توماس توخل رو روی نیمکت بایرن ببینیم... چون زمزمه هاش پیش فصل بود، الانم که در حال استرحته.... بهترین گزینه هم هست. سران بایرن کار درستی انجام دادن.... تیم بایرن از تیم ملی آلمان فاصله گرفته بود... و این دلیل عصبانیت مسئولین بایرن بود, چون این تیم اقتدار آلمان رو نداره.

SAMAN جمعه 7 مهر 1396 ساعت 00:29

کلوپ عالیه بیاد ولی مگه میزارن بیاد مالک باشگاه لیورپول نخودچی نیستش که... توخل هم ک تو فاز دفاعی مشکل داره نمونش بازی با موناکو خودمون کم نکشیدیم از دفاع توخل هم بیاد تکمیل میشه...... کی دیگه هست بیاد بنظرتون

alireza جمعه 7 مهر 1396 ساعت 01:01

الان وقت برگشت اوتمار هیتزفیلد بزرگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد