وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر پاری سن ژرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن 3 بر 0 تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

ما قدرت لازم برای دفاع در برابر حملات آنها را نداشتیم. در نیمه اول خوب بازی را کنترل کردیم. توپ را هم در اختیار داشتیم و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما به اندازه کافی {روی دروازه حریف} خطرناک ظاهر نشدیم و فاقد بالانس تیمی بودیم. آنها در تمام طول بازی مترصد ضدحمله بودند و ما نتوانستیم این ضدحملات را مهار کنیم. من خیلی فکر کردم که بهترین ترکیب را به میدان بفرستم. طبیعتا مورد انتقاد قرار خواهم گرفت ولی مشکلی نیست. من هنوز معتقدم ترکیب تیم ما مناسب بود ولی موقعیت های بازی علیه ما شکل گرفت. رابطه من با ریبری مثل رابطه من با سایر بازیکنان حاضر روی نیمکت بایرن است. من مشکلی با او ندارم. همه بازیکنان می دانند که گاهی باید روی نیمکت بنشینند. دلیل اصلی {این عملکرد} همان گل اول و زودهنگام بود. بعد از گل ما تعادل و بالانس کافی برای مهار ضدحملات حریف را نداشتیم. اولرایش کارش را انجام داد. ما باید روی این نکته تمرکز کنیم که چطور می توانیم عملکردمان را بهبود ببخشیم. همان طور که گفتم ما باید بالانس بیشتری در زمین می داشتیم و از به ثمر رسیدن ضدحملات حریف جلوگیری می کردیم.

 

آرین روبن که در ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ برای این بازی قرار نداشت در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم هنوز از کارلو آنچلوتی حمایت می کنند گفت:
به این سوال پاسخ نمی دهم. در مورد ترکیب تیم هم حرفی نمی زنم. حتی یک کلمه برای این موضوع زیاد است. ما به صلح نیاز داریم. این شکست دردناکی بود. هیچ کس نمی خواهد در چنین بازی های بزرگی شکست بخورد. نهمین فصل حضورم در بایرن مونیخ را سپری می کنم و به چنین شکست هایی عادت ندارم اما این بخشی از فوتبال است. مهمترین چیز این است که اتحادمان را حفظ کنیم. ما دوران زیبایی را در کنار هم تجربه کردیم و باید به روند گذشته بازگردیم.

 

اسون اولرایش:

من می دانم باز هم بحث ها در مورد من خواهد بود، اما من همیشه گفته ام نمی توانم جانشینی برای مانوئل نویر باشم. من قبلا بازی های خوبی انجام داده ام، جمعه گذشته بازی خوبی برای من نبود و این اتفاقات رخ می دهد، من همیشه سعی می کنم نهایت تلاش خود را انجام دهم.

 

یاشوا کیمیچ:

زبان بدن در بازی برابر پاریسن ژرمن مناسب نبود. واضح است که بعضی چیزها نیاز به تغییر دارند.

 

کارل هاینس رومنیگه:

یک شکست تلخ برای ما بود. شکستی که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و از این بازی نتیجه‌گیری شود. فکر می‌کنم آنچه که ما امشب دیدیم بایرن مونیخ نبود. مهم است که بعد از این بازی به سرعت برگردیم و بار دیگر خود را به عنوان بایرن مونیخ معرفی کنیم. همانطور که در تمام این سال‌ها نشان دادیم، ما تیمی هستیم که در آلمان و اروپا درخشیده‌ایم؛ و دوباره نیز چنین خواهد شد.

 
اونای امری (سرمربی پاری سن ژرمن):

ما 3 امتیاز کسب کردیم و این فوق العاده است. می‌خواستیم با این پیروزی به صدر جدول گروه برسیم و این اتفاق نیز رخ داد. این موضوع برای ما هواداران بسیار لذت بخش بود، مقابل یک تیم با کیفیت اروپایی نتیجه ای عالی کسب کردیم. خیلی خوب با تاکتیک های بایرن روبرو شدیم. سعی کردیم پاسخی برای مالکیت توپشان داشته باشیم و از همان خط حمله دفاع را شروع کردیم. سه بازیکن خط میانی مان کوهی از وظایف و کارها را به دوش کشیدند و سه مهاجم مان نیز فوق العاده بودند و بهترین استفاده را از فضای پشت دفاع حریف کردند. امشب همه چیز عالی پیش رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد