وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ آمار و چهره های برتر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های پیروز شب اول برای تثبیت صدرنشینی در گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت. 

 

 

بایرن و پاری سن ژرمن که توانستند در دیدار نخست به ترتیب بر اندرلخت و سلتیک غلبه کردند در فرانسه با هم دیدار می کنند.پاریسی ها به لطف برد 5-0 بالاتر از بایرن که با 3 گل رقیبش را شکست داد در صدر قرار دارند.

 

*آمار

 

-بایرن تا کنون 6 بار( همگی در دور گروهی لیگ قهرمانان) برابر پاری سن ژرمن قرار گرفته که 2 برد و 4 شکست حاصلش بوده. بایرن در این دیدار ها 8 گل زده و 8 گل نیز خورده است.

 

--بایرن در زمین پاری سن ژرمن هم 3 بار برابر این تیم قرار گرفته که 3 شکست حاصلش بوده. بایرن در این دیدار ها 1 گل زده و 6 گل نیز خورده است.

 

-آخرین مصاف دو تیم به لیگ قهرمانان فصل 2000-1 باز می گردد که بازی رفت در فرانسه با یک گل(لروی) به صود تیم میزبان و بازی برگشت با 2 گل(صالی حمیدزیچ، سرجیو) به نفع بایرن تمام شد.

 

-در سه فصلی که بایرن با پاری سن ژرمن همگروه بوده توانسته در یک فصل(2000-1) به مقام قهرمانی برسد. همچنین در فصل 1994-5 نیز این دو تیم در گروه دوم با هم هم گروه شدند که بایرن در یک چهارم حذف شد.

-آخرین باری که بایرن برابر تیمی از فرانسه در دور گروهی قرار گرفت به فصل سه گانه باز می گردد که باواریایی ها در دو بازی 6-1 (شواینی.پیزارو3 بار.روبن.کروس/کالو)و 1-0 (مولر)بر لیل غلبه کردند.

-باوارایی ها در لیگ قهرمانان و اروپا 31 بار برابر تیم های فرانسوی به میدان رفته اند که 17 برد و 9 شکست حاصلش بوده. همچنین بایرن در این دیدارها 48 گل زده و 31 گل خورده است.در فرانسه بایرن در 15 دیدار انجام شده 6 برد و 6 شکست به دست آورده است.بایرن در این دیدارها 15 گل زدهو 19 گل نیز خورده است.

پپاری سن ژرمن نیز تا کنون در لیگ قهرمانان و ار وپا 13 باربرابر تیم های آلمانی قرار گرفته که 8برد و 3 شکست عایدش بوده است. پاریسی ها در این دیدارها 21گل زده و 14گل خورده اند. در فرانسه پاریسن ژرمن 6 بار برابر تیم های آلمانی قرار گرفته که 5 برد و 1 تساوی به دست آورده است. پاری سن ژرمن در این دیدارها 10 گل زده و 2 گل خورده است.

آحرین باری که پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان در برابر تیمی از آلمان قرار گرفت به مرحله ی یک هشتم فصل 2013-14 باز می گردد که توانست در دو بازی 4-0 و 2-1 برابر لورکوزن پیروز و راهی مرحله ی بعد شود.

 

*چهره های برتر:

 

*البر و یانکر با از بایرن و وه آ از پاری سن ژرمن با زدن 2 گل بهترین گلزن دیدارهای دو تیم محسوب می شوند.

 

*اولیورکان  در 6 دیدار برگزار شده (540 دقیقه)بین این دو تیم حاضر بوده است. در آن سو ربه سانتراتانا 4 (307 دقیقه)بار برابر بایرن قرار گرفته اند.

 

* ربه سانتراتانا با 3 کارت بیشترین اخطار را در دیدارهای این دو تیم گرفته اند.

 

*یانکر و البر موفق شده اند تا یک بار در یک دیدار دو گل به پاری سن ژرمن بزنند.

 

*لروی از پاری سن ژرمن و یانکر و حمیدزیچ از بایرن(23 ساله)جوانترین گلزن های دیدارهای این دو تیم محسوب می شوند.

 

*هلمر (32 سال) از بایرن و براوو(31 سال) از پاریس مسن ترین گلزنان این دیدارها محسوب می شوند.

 

* مندی، دومی و سیسه  (پاری سن ژرمن) و سانتاکروز ( بایرن) 19 ساله جوانترین های حاضر در مصاف های این دو تیم می باشند.

 

*ماتیوس از بایرن(33) و له گوئن، فورنیر(33 سال) از پاری سن ژرمن هم مسن ترین افراد حاضر در دیدراهای این دو تیم می باشند.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فوتبال زیبا چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 17:00 http://bayern.blogsky.com

امیدواریم یکی از تیمهای فوتبال اصیل و با ریشه اروپا امشب بتواند بر قدرت سرمایه تازه به دوران رسیده پی اس جی به پیروز برسد، تا ارزش فوتبال واقعی دیگر کمرنگتر نشود... این تقابل ، تقابل دیروز و امروز اروپاست... تقابل برنامه و نقشه راه صد و هفده ساله بایرن در برابر تقابل فقط سه ماه تازه به دوران رسیدگی صرفا به پولهای نفتی قطری هاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد