وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وراتی: پاری سن ژرمن اهداف والایی را در سر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وراتی در کنار امری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.  

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی و ملی‌پوش پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ عنوان کرد که این دیدار برای باشگاه پاری سن ژرمن اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سایت رسمی یوفا،پی اس جی پس ازهزینه‌های سرسام آور در نقل و انتقالات تابستانی، شروع خوبی در لوشامپیونه داشته و هم اکنون صدرنشین است. پی اس جی بازی اولش در لیگ قهرمانان اروپا را نیز برده اما تردیدی نیست که هدف مالکان متمول قطری این باشگاه، چیزی جز قهرمانی در اروپا نیست. وراتی هم این موضوع را تایید می‌کند:

“هر فصل، داستان مخصوص به خودش را دارد و مهم است. نمی‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد. به عنوان بازیکن باید در هر شرایطی بهترین بازی‌تان را به نمایش بگذارید چون هر فصلی می‌تواند فراموش ناشدنی باشد. از طرفی شما هرگز نمی‌خواهید که پس از پایان فصل، حسرت چیزی را بخورید. این فصل به عنوان مثال به جام جهانی ختم می‌شود اما شما باید تمرکزتان روی بازی با بایرن مونیخ باشد. چرا که این بازی، اهمیت بسیار زیادی برای باشگاه دارد.
 

“مثل همه، من هم فکر می‌کنم که نبود نیمار، از کیفیت پاری سن ژرمن می‌کاهد. پاری سن ژرمنِ بدون نیمار مثل بارسلونای بی مسی یا رئال مادریدِ بدون رونالدوست اما همه چیز هم به نیمار بستگی ندارد. بدون او، ما هنوز هم یک تیم فوق العاده هستیم. نیمار و ام باپه به تنهایی قادر به قهرمان کردن پاری سن ژرمن نخواهند بود. پاری سن ژرمن تیم خوبی ساخته و اهداف والایی هم در سر دارد. رسیدن به آنها آسان نیست اما تجربه کردن چنین شرایطی، یک امتیاز است.
 

“وقتی به پی اس جی پیوستم، آنچلوتی کمک فراوانی به من کرد. توصیه‌ها و نصایح او روی من که از سری بی ایتالیا آمده بودم، تاثیر زیادی گذاشت. تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ از بهترین بازیکنان تاریخ پی اس جی به شمار می‌روند. تمام بازیکنان به حرف‌های آنچلوتی گوش می‌دادند و لحظات خوبی با او در لیگ و اروپا تجربه کردیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد