وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: آرامش آنچلوتی، نشانه تجربه اوست؛ بایرن مونیخ باید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسبق بایرن مونیخ به حمایت از کارلو آنچلوتی پرداخت. 

 

بایرن مونیخ در این فصل، در برخی از بازی متزلزل ظاهر شده است و تساوی اخیر برابر وولفسبورگ باعث شده تا هجمه انتقادات بسیاری متوجه کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ شود اما با این حال اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ در مصاحبه با DAZN به حمایت از آنچلوتی پرداخت:

“بایرن مونیخ اخیرا نتایج بدی کسب کرده است و در این تیم هر بازی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. آنچلوتی آرامش خود را حفظ کرده است و این نشانگر تجربه اوست. او می داند که نمی توان از مسابقه اول، دوم یا سوم فصل در اوج آمادگی بود. آمادگی از ابتدای فصل خوب نخواهد بود زیرا وقتی تیم از هفته هشتم تا آغاز سال جدید وارد بازی های مهم در لیگ قهرمانان اروپا شود، آن گاه آمادگی زودهنگام فایده نخواهد داشت. آنچلوتی یک متخصص است و می داند که چه چیزی مهم است. او مربی ای است که از سیستم چرخشی استفاده زیادی می کند و می داند که چگونه از بازیکنانی که در تیم دارد، استفاده کند. بنابر این از نظر من آنچلوتی یک مربی بسیار خوب است.


مربی پرافتخار آلمانی افزود:

“مهم ترین چیز قهرمانی در بوندس لیگاست و آن ها همیشه توانسته اند تا با فاصله ای قابل توجه در آلمان قهرمان شوند. در لیگ قهرمانان، سال گذشته بایرن مونیخ برابر رئال مادرید کمی بدشانس بود. آنچلوتی امسال نیز به احتمال زیاد قهرمان بوندس لیگا خواهد شد. در لیگ قهرمانان، امیدواری زیادی وجود دارد و البته که بایرن مونیخ می تواند به مرحله ای بالاتر از یک چهارم نهایی برسد. اگر بایرن مونیخ در میان چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باشد، در بین چهار تیم برتر اروپا نیز است و کار انجام شده است. این ارزش بالایی دارد. گواردیولا همواره این کار را انجام داده و انتقادات از او به دلیل عدم رسیدن به فینال بوده است. آنچلوتی هنوز هم در مسیر درستی قرار دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
تور تایلند چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 12:27 https://nali24.joomla.com/

مرسی عالی بود
مطلب بیشتری بزارید

مرسی

Mehrangermany چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 22:03

هیتسفیلد سوئیسی است نه المانی لطفا اصلاح کنید

https://en.wikipedia.org/wiki/Ottmar_Hitzfeld

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد