وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: دیبالا رابرای بایرن می خواهم؛ امسال قهرمانی در سی ال دشوار تر از همیشه خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه از وضعیت نقل و انتقالات شاکی است.  

به گزارش وبسایت thebavarians کارل هاینتس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ از وضعیت بازار نقل و انتقالات شکایت دارد، همچنین کاله در مورد لیگ قهرمانان اروپا نیز صحبت دارد:

” در سه سال گذشته اسپانیایی ها لیگ قهرمانان را برده اند، اما من فکر می کنم امسال سخت ترین سال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود. بازیکنان زیادی برای خرید وجود دارند، من به بازیکنی همچون دیبالا فکر می کنم اما مشکل این است که هیچ بازیکن خوبی در بازار نقل و انتقالات فروخته نمی شود! برای مبالغ خارج از عرف پرداخت نمود و بازهم مشخص نیست که بازیکن را بدست آورید. تفاوت بزرگ از زمان بازگری من تا الان این است که در آن زمان همیشه یک برچسب قیمت برای بازیکنان وجود داشت و قابل دسترسی بود. امروزه بهترین بازیکنان توسط بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و یووتوس فروخته نمیشوند، حتی در صورت وجود یک پیشنهاد بزرگ.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 09:08

امیدوارم بهترین تصمیم ها را برای بایرن بگیری واشتباهی نکنی،زنده بادبایرن

محسن سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 18:10

اگه بتونیم دیبالا رو بگیریم واقعا شاه ماهی گرفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد