وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تلاش بایرن مونیخ برای اضافه کردن تام اشتارکه به لیست بازیکنانش؛ یوفا دوشنبه تصمیم می گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت مانوئل نویر و غیبت طولانی مدتش باعث شده کادر فنی بار دیگر به بازگرداندن تام اشتارکه فکر کنند. 

 

پس از مسجل شدن دوری 4 ماهه مانوئل نویر از میادین مشخص شد که اسون اولرایش در غیاب او درون دروازه بایرن مونیخ خواهد ایستاد. با تبدیل اولرایش به دروازه بان دوم اکنون کریستین فروشتل 17 ساله تبدیل به دروازه بان دوم شده است.

فروشتل به عنوان یکی از دروازه بان های مستعد فوتبال آلمان شناخته می شود و هم اکنون دروازه بان اول تیم زیر 23 سال بایرن مونیخ (تیم دوم) محسوب می شود. دروازه بان سوم بایرن مونیخ هم ران-توربن هوفمان دروازه بان 18 ساله تیم زیر 19 ساله های باشگاه است. حضور این دروازه بانان جوان و کم تجربه باعث شده که مسئولان فنی به بازگرداندن تام اشتارکه دروازه بان بازنشسته خود فکر کنند. اشتارکه هم اکنون در تیم های پایه بایرن مونیخ به عنوان مربی دروازه بان ها کار می کند و بعید نیست دوباره او را روی نیمکت بایرن مونیخ ببینیم.

از سویی دیگر بیلد می گوید که مسئولان بایرن مونیخ از درخواستی رسمی به یوفا برای اضافه کردن اشتارکه به لیست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان فرستاده اند و این نهاد مسئول روز دوشنبه پاسخ این درخواست را خواهد داد. یوفا در مورد دروازه بان ها قوانین خاص خود را دارد و اگر دروازه بان اول و دوم یک تیم دچار مصدومیت یک ماه یا بیشتر شود تیم ها می توانند دروازه بانی دیگر را اضافه کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد