وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بررسی دلایل افت بایرن در فصل جاری

اف سی بایرن در فصل جاری روند پر نوسانی داشته و نتوانسته رضایت کامل هواداران را به دست آورد. برخی از هواداران سیاست خاص مدیران تیم در جذب بازیکن را عامل اصلی روند پر نوسان اخیر می دانند، برخی ضعف مربی و تعدادی نیز عملکرد نامناسب بازیکنان. اما به راستی عوامل نمایش نه چندان درخور بایرن در روزهای اخیر چیست؟  

اگرچه بایرن تا هفته ششم بوندسلیگا تنها دو گل کمتر از مدت مشابه در فصل قبل زده ولی مشخصا خطوط هافبک و حمله تیم روزهای درخشانی را سپری نمی کند، در خط دفاع و دروازه اما وضعیت کاملا متفاوت است. بایرن در شش بازی اخیر خود در لیگ سه بار موفق به کلین شیت شده و پنج بار دروازه خود را باز شده دیده، در حالی که در مدت مشابه فصل پیش با چهار کلین شیت و تنها دو گل خورده وضعیت بهتری را سپری می کرده. تا هفته 33 و یکی مانده به آخر فصل قبل، تنها دو تیم فرانکفورت و ماینز موفق به زدن بیش از یک گل به بایرن در 90 دقیقه شده بودند، اتفاقی که در فصل جاری تنها پس از گذشت شش هفته رخ داده. دیدار با هوفنهایم و وولفسبورگ.

بایرن در این فصل نخستین شکست خود را در هفته سوم تجربه کرده، 71 روز زودتر از فصل قبل و دیدار هفته یازدهم برابر بروسیا دورتموند که تنها باخت بایرن تا هفته 27 بوندسلیگا بود. اما دلیل این اتفاقات چیست؟

با غیبت هافبک وسط بایرن و اضافه شدن رودی و تولیسو تعداد توپ های لو رفته در فصل جاری بسیار زیاد شده و تیم در حفظ مالکیت مشکل جدی دارد.

پل کلمنت دستیار با تجربه آنجلوتی اواخر فصل پیش از جمع باواریایی ها جدا شد و جای خود را به ویلی سانیول داد.

و اصلی ترین دلیل باز می گردد به بازنشستگی لام و آلونسو و غیبت نویر و آلابا.

جاشوا کیمیچ میل زیادی به حضور در حمله دارد و در اکثر دقایق بازی در یک سوم دفاعی حریف است. او حتی یکی از معدود مدافعین در دنیای فوتبال است که می خواهد ضربات کرنر و ایستگاهی را نیز بزند. بدون توجه به این نکته که در صورت دفع توپ و قرار گرفتن تیم حریف در وضعیت ضد حمله، چگونه می توان فاصله نقطه کرنر تا دروازه خودی را طی کرد تا تیم از خلاء به وجود آمده در سمت راست دفاعی خود ضربه نخورد ! کورینتین تولیسو دیگر بازیکن تازه وارد که با شکستن رکورد نقل و انتقالات بایرن جایگزین ژابی آلونسو شده، در تخریب بازی حریف و باز پس گیری توپ عملکرد قابل قبولی داشته اما کار با توپ او بسیار ضعیف است. بدون شک می توان او را عامل اصلی لو رفتن پر تعداد توپ و از دست دادن مالکیت عنوان کرد.

غیبت نویر و عملکرد ضعیف اولریش در بازی با وولفسبورگ، مصدومیت آلابا و برنات و بازی کردن رافینیا در دفاع چپ و عدم تمرکز چهار مدافع میانی بایرن از دیگر عواملی است که منجر به ضعف سرخ پوشان در کارهای دفاعی شده.

به این نکات می توان موارد دیگری چون نداشتن نیمکت قوی و حاشیه های فراوان اف سی هالیوود در خارج از مستطیل سبز را نیز اضافه کرد. نظر شما چیست؟

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
داوود کان یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 23:52

ذخیره ضعیفو قبول ندارم
بایرن در مجموع تعداد بازیکن با کیفیت هم تیم اصلی و هم ذخیره از همه تیمهای اروپا بهتره
هیچ تیمی نیمکت ذخیره به این پر مهره ای نداره
ولی مصدومین زیاد باعث شده برای مدتی نیمکت ضعیف باشه
هر چند همین بازیکنان حاضر هم خیلی از تیمای دیگر بوندسلیگا بهترن که نتایج قابل قبول نبوده

مدیران بایرن تو نقل و انتقالات خوب کار نگردن
سن روبری بالا رفته باید سریعا یه جانشین خوب پیدا کنن براشون
کاستا بد نبود که رفت . کومان هم این فصل اصلا خوب نبوده
شاید بهترین گزینه دراکسلر باشه. هم المانیه هم جوان هم با کیفیت

به یه مهاجم نوک برا ذخیره لوا هم شدیدا نیاز داریم
تو بقیه پستا به نظرم ، هم تو زمین و هم نیمکت کاملیم

احمد دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 19:31

مشکل بایرن اسطورهای پرحرفه. حرف مفت و حاشیه زیاد میزنن.
همینا پدر پپ رو در اوردن.
بنظرم نیمکت بهتری نسبت به قبل داریم.جوانان خوبی بهدتیم اضافه شدن که در سالهای اخیر هر تیمی نیمکت جوان و با انگیزه ای داشت تونست لیگ قهرمانان رو ببره.
انجلوتی داره خوب بصورت چرخشی از بازیکنا بازی می گیره. همینطور جلو بریم نیمکت و تیم اصلی در یک سطح می مونن و برای اخر فصل همه اماده و با انگیزه می مونن

فوتبال زیبا دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 21:17 http://bayern.blogsky.com

دلایل افت بایرن متعدد هستند... شاید یکی از دلایل عمده آن پستهای رینگر این تیم است، جایی که ریبری و روبن سالهاست بازی کردند و جزو بهترینهای کنار جهان بودند، ولی حال سن آنان بالا رفته و همچنین مربیان بزرگ حریف حرکتهای آنان را کاملا پیش بینی و خنثی کرده اند... بایرن جایگزین های خوبی برای آنها نخریده است... شاید دی ماریا ، کوین دی بروین ، دراکسلر که صرفا به خاطر گران قیمت بودن به این تیم نیامدند، امروز به کار بایرن می آمدند... به هر حال آنجلوتی باید تغییر سیستم دهد و دست از بازی با وینگرها بردارد و به سیستم چهار چهار یک یک یا سه پنج دو کلاسک خودش روی بیاورد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد