وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: در بایرن مونیخ اختلاف بین کادر فنی و بازیکنان تیم زیاد شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق باواریایی ها به انتقاد از آنچلوتی و تیم بایرن مونیخ پرداخت. 

 

بایرن مونیخ این فصل بر خلاف فصل های گذشته درگیر حواشی زیادی شده است.

به گزارش بیلد، تیم کارلو آنچلوتی این روز ها به شدت مورد انتقاد کارشناسان و اسطوره های سابق باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. دتمار هامان، هافبک سابق بایرن مونیخ جدید ترین شخصی است که از تیم بایرن مونیخ انتقاد کرده است.

دتمار درباره شرایط فعلی باشگاه سابق خود گفت:

“تیم بایرن مونیخ دچار هرج و مرج شده است. کارلو آنچلوتی به آن شکلی که باید، از سوی مدیران تیم بایرن مونیخ حمایت نمی شود و این مسئله باعث شده است که کار او به طور باور نکردنی سخت شود. اقتدار آنچلوتی نیز از بین رفته است. در این تیم اتحادی دیده نمی شود. در بایرن مونیخ اختلاف بین بازیکنان و کارد فنی تیم زیاد شده است. اعتراض بعضی از بازیکنان مانند مولر و لواندفسکی به همین دلیل است. اگر بازیکنان تیم احساس کنند که مربی از سوی مدیران تیم حمایت نمی شود. با میل خود و بدون هیچ دلهره ای مصاحبه می کنند. هر کس هر طور که بخواهد صحبت می کند. با این شرایط بایرن مونیخ در عرض چند هفته آینده دچار بحران خواهد شد. بایرن مونیخ مدت زیادی است که چنین وضعیتی را تجربه نکرده است. این وضعیت مرا یاد دوران جیوانی تراپاتونی می اندازد. در آن زمان هم با وجود بازیکنان خوبی  مانند مهمت شول و ماریو باسلر، باز هم تیم در شرایط خوبی نبود. کار با بازیکنان بزرگ آسان نیست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد