وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرگوسن در سال ۲۰۰۶، شانس امضای قرارداد با ریبری را رد کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق منچستریونایتد، زمانی فرانک ریبری را نخواسته است. 

 

فرانک ریبری می توانسته مسیر متفاوتی در دوران فوتبالش داشته باشد. اسطوره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ، در سال ۲۰۰۶ نزدیک به منچستریونایتد بوده اما سرمربی وقت این تیم یعنی سر الکس فرگوسن، شانس امضای قرارداد با او را رد کرده است.

به گزارش اسکای اسپرتس، الستر کمپل، خبرنگار مشهور بریتانیا که زمانی رییس بخش ارتباطات تونی بلر بود، در کتاب جدیدش از این داستان رونمایی کرده است. کمپل در این کتاب می گوید زمانی که مارسی در فوریه ۲۰۰۶ برای مسابقات جام یوفا به شهر منچستر آمده تا با بولتون دیدار کند، به همراه فرگوسن بازی فرانک ریبری را زیرنظر می گیرند.

با این حال فرگوسن زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد ربیری نمی گذارد و پس از پایان نیمه اول به این نتیجه می رسد که فرانک ریبری ۲۲ ساله که قرار بود به زودی بهترین بازیکن جوان لیگ ۱ فرانسه شود، به حد کافی برای بازی در منچستریونایتد خوب نیست. ریبری یک سال دیگر در المپیک مارسی ماند و در سال ۲۰۰۷ به بایرن مونیخ می رود. ستاره فرانسوی که زمانی به آرسنال هم خیلی لینک شد اما در نهایت به آلمان رفت، از آن زمان ۷ بوندسلیگا برده و جزیی از تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ بوده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد