وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: اشتباه احمقانه ای انجام دادم؛ از همه عذر خواهی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان دوم بایرن مونیخ از اشتباه عجیبش در بازی مقابل وولفسبورگ می گوید.  

بایرن مونیخ دیشب (جمعه) در آلیانز آرنا مقابل وولفسبورگ متوقف شد.

به گزارش اشپورت آینس، دو تیم بایرن مونیخ و وولفسبورگ از سری مسابقات هفته پنجم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. روی گل اولی که بایرن مونیخ دریافت کرد، اسون اولرایش دروازه بان فعلی این تیم کاملا تاثیر گذار بود. وی در پایان بازی بابت اشتباهش از همه عذر خواهی کرد.

اولرایش در این باره گفت:

“این یک اشتباه عادی نبود. از همه عذر خواهی می کنم. به نظر خودم توپ داشت به بیرون می رفت اما ناگهان توپ تغییر مسیر داد و به سمت پایین آمد و من هم دیگر فرصت بالا آوردن دست چپم را پیدا نکردم. اشتباه احمقانه ای را مرتکب شدم. اشتباهات بخشی از زندگی هر انسانی هستند. من قبول دارم که اشتباه کردم و امیدوارم در مقابل پاری سن ژرمن با یک بازی خوب آن را جبران کنم. 

شایان ذکر است توماس مولر و متس هوملس نیز بعد از بازی از دروازه بان تیم خود دفاع کردند و اشتباه او را عادی دانستند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد