وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیروز در ورزشگاه ولتینز آرنا به مصاف تیم شالکه رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 3-0 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

خامس عالی بود، نمایش خیلی خوبی داشت. او با تیم و برای تیم بازی کرد و هماهنگی خوبی داشت. فکر می‌کنم او باید شرایط فیزیکی اش را بهبود ببخشد زیرا هنوز 100 درصد آماده نیست ولی امروز خیلی خوب بود. عملکرد تیم از دقیقا اول تا پایان خوب بود. با صلابت بازی کردیم و در حمله عالی بودیم و در دفاع مستحکم. فکر می‌کنم همه چیز امروز خوب بود.

 
خامس رودریگز:

می دانم که بسیاری از مردم کلمبیا اکنون بازی های بایرن مونیخ را نگاه می کنند. من از این حمایت بسیار خوشحالم و از آن ها تشکر می کنم. زمانی که شما اولین گل خود را به ثمر می رسانید احساس می کنید باری از روی شانه های شما برداشته شده است. حس خوبی دارم اما هنوز با پیش بروم و بازی به بازی باید بهتر شوم. می خواهم با این باشگاه تمامی عناوین را کسب کنم. سعی می کنم بهترین در بایرن مونیخ بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. 
 

اسون اولرایش:

خوشحالم که توانستم در اولین بازی خود برای تیم در فصل جدید، دروازه ام را بسته نگه دارم. کسب این 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود. من منتظر بازی های بعدی هستم. مصدومیت نویر؟ همه ما از شنیدن خبر مصدومیت نویر ناراحت شدیم. من تمام تلاش خود را خواهم کرد که یک جانشین شایسته برای مانوئل باشم. بازی با پاری سن ژرمن؟ می دانیم که کار سختی مقابل آن ها خواهیم داشت اما ما هم تیمی کلاس جهانی هستیم و می توانیم برنده بازی مقابل آن ها باشیم.

 

یاشوا کیمیش:

فکر می کنم هر دو تیم در بازی سازی دچار اشتباهاتی شدند. ما صاحب پنالتی شدیم و پس از آن روی دو اشتباه بازیکنان شالکه دو موقعیت بدست آوردیم. ما به بازیکنان شالکه اجازه دادیم چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گیرند. اگر یک گل دریافت می کردیم کار سخت می شد. ما در نهایت توانستیم در نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کنیم و فقط چند خطر جزئی آن هم از فواصل دور روی دروازه ما ایجاد شد. به نظرم با شایستگی این برد را به دست آوردیم. فکر می کنم خامس خیلی خوب بازی کرد. در ابتدا یک پنالتی برای تیم روی حرکت او گرفته شد و بعد از آن موفق به زدن گل شد و پاس گل سوم را هم برای ویدال مهیا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد