وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلایل جدایی کروس از بایرن مونیخ از زبان دوست صمیمی‌اش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس، هافبک آلمانی در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۲۵ میلیون یورو از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست. 

 

اشتفان راینارتز، یکی از دوستان صمیمی کروس که در حال حاضر در آینتراخت فرانکفورت توپ می زند در مصاحبه با بلیچر ریپورت در مورد این انتقال صحبت کرد:


کروس دوست خوب من بوده و خواهد بود. جدایی او از بایرن به خاطر مسائل مالی بود. بایرن به تونی پیشنهاد قرارداد جدید داد و کروس از دستمزد ماریو گوتسه که همسن خودش بود خبر داشت. بایرن نمی خواست به کروس بیش از ده میلیون یورو در سال بپردازد و رومنیگه به او توضیح داد که چرا این بازیکن را یک ستاره جهانی نمی داند.

در نقطه مقابل کروس از توانایی های خودش به عنوان فوتبالیست درجه یک خبر داشت و پس از آن اختلاف ایجاد شد. گواردیولا از این ماجرا به شدت ناراحت بود. او همه کار کرد تا کروس در بایرن بماند اما تصمیم کادر مدیریت باشگاه غیرقابل تغییر بود.

راینارتز که سابقه بازی کردن کنار کروس در لورکوزن را هم دارد در مورد بازیکن شماره هشت رئال مادرید گفت:


دید کروس درون زمین واقعا خوب است. می توانید با دستانتان جلوی چشمانش را بگیرید و او همچنان به شما خواهد گفت که پنجاه متر جلوتر در سمت راست او توماس مولر ایستاده و ۲۵ متر جلوتر در سمت چپش اوزیل. اگر او بتواند پاس بلند ارسال کند این کار را انجام می دهد اما اگر امکانش نباشد ریسک نمی کند. او اهل اشتباه نیست و به ندرت مصدوم می شود.

او طوری بازی می کند که انگار هر یکشنبه کاری آسان را پیش رو دارد و گویی که هر بازی برایش مثل یک گردش آسان در صبح یکشنبه است. در سن ۱۵-۱۶ سالگی پاس های کروس به سبک پاس های ژاوی یا اینیستا بودند. واقعا فوق العاده بود.

هفته گذشته فولکر استروث، وکیل کروس ادعا کرده بود که انتقال کروس از بایرن به رئال به مبلغ ۲۵ میلیون یورو سرقت قرن فوتبال دنیا بوده است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
میرو چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 01:28

seedosi چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 04:04

نتونستم چیزی نگم تا زمانی که امثال رومنیگه برای باشگاه تصمیم گیری میکنن اوضاع بهتر از این نمیشه حیف کروس واقعا،حیف دمشم گرم من حمایتش میکنم واقعا حق داشت بره کارش منطقی بود

arya چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 17:30

سال 2013 نیمار قرار بود بیاد بایرن رومنیگه گفت به بازیکن 17 ساله 24 میلیون نمیدم
سال2014 کروس درخواست پول کرد گفت شما بازیکن سطح بالا نیستید و رفت
میگه ما ثروتمند ترین تیم جهانیم ولی گرون ترین انتقالش 40 میلیون که پیش انتقال های جهانی هیچ
کیف کنید چه مدیری داریم یکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد