وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: کیمیش انسان فوق العاده ای است اما من هم می خواهم بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع راست بایرن مونیخ از عطش خود برای بازی می گوید.  

رافینیا با مصدومیت داوید آلابا بار دیگر به ترکیب اصلی بایرن مونیخ رسید. به گزارش Spox، مدافع برزیلی بایرن مونیخ درباره وضعیت خود می گوید:

” پیش از شروع فصل پیشنهاداتی از انگلیس و اسپانیا داشتم. مدیران این را می دانند، اما همیشه می توانند به من اطمینان داشته باشند. بایرن در قلب من است، من همیشه 100 درصد توانم را برای این تیم می گذارم. به همین دلیل است که فکر می کنم مسئولان می دانند که من می خواهم بازی کنم، اما حق دارم در مورد آینده ام فکر کنم. من رابطه بسیار خوبی با مربی دارم، ما یک ارتباط دوستانه باهم داریم و مطمئن هستم که بازی هایم را به خوبی می توانم انجام دهم. بد برداشت نکنید، یاشوا کیمیش انسان فوق العاده ای است اما من هم می خواهم بازی کنم. حق دارم که به آینده ام فکر کنم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد