وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر ماینتس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیروز در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم ماینتس رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 4-0 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

کارلو آنچلوتی:

بازی بسیار خوب و محکمی انجام دادیم. چهار بازیکنی جلویی ما همکاری های خوبی با هم داشتند و به خوبی در زمین حرکت می کردن و به همین دلیل توانستیم مستقیم بازی کنیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. در فاز دفاعی هم بسیار سازماندهی شده عمل کردیم و به سختی به حریف اجازه خلق موقعیت دادیم.

 

توماس مولر:

ما اهداف بزرگی داریم. در بازی های اخیر اشتباهاتی داشتیم اما امروز دیدیم که می توانیم بهتر شویم. در بازی امروز توانستیم همه برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم. نسبت به بازی های قبل بهتر کار کردیم. باید سعی کنیم همین روال را ادامه دهیم و در بازی های بعد نیز همین نمایش را از خود نشان دهیم.
   

روبرت لواندوفسکی:

ما از نتیجه بسیار راضی هستم. واقعا خوب کار کردیم و مستحق پیروزی بودیم. بازی را از همان دقایق اول کنترل کردیم و توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم. همه تاکتیک هایی که برای آن ها برنامه ریزی کرده بودیم جواب دادند. تیم فرصت های زیادی را به وجود آورد و انعطاف پذیری خود را نشان داد. مولر؟ همه ما می دانیم که توماس یک رهبر و بازیکنی مهم برای ما است. او این موضوع را بار ها نشان داده است. خوشحال هستیم که او را در اختیار داریم.

 

آرین روبن:

امروز خوب کار کردیم. همه می دانند که پای چپ من از پای راستم بهتر است ولی امروز پای راستم هم عالی کار کرد. مولر؟ توماس یک مهاجم سایه است. او به فضای کم بین خط دفاعی تیم حریف می رود و فضا را باز می کند. او فضایی عالی را برای بازیکنان تیم فراهم می کند. تقسیم شادی بعد از گل با فرانک لحظه زیبایی بود. من بی اختیار سمت او رفتم! ما برای بردن عناوین بیشتر هنوز هم به ریبری نیاز داریم.

 

تیاگو آلکانتارا:

عملکرد کیمیش فوق العاده است. آنچه که می توانم درباره او بگویم این است که او بدون شک آینده درخشانی دارد. او امروز موفق به دادن سه پاس گل شد! و نشان داد که در آینده چیز های زیادی برای رو کردن دارد. یاشوا امروز عالی کار کرد و پر تلاش ظاهر شد. فکر می کنم این بازی بهترین عملکرد او در این فصل بود.
 

یاشوا کیمیش:

هدف من فقط کمک به تیمم است. خوشبختانه امروز نیز موفق شدم به تیمم کمک کنم. امروز هماهنگی فوق العاده ای با هم داشتیم. و توانستیم با نتیجه ای خوب بازی را ببریم.

 

شوارتس (سرمربی ماینتس):

ما در مقابل بایرن مونیخ اشتباهات زیادی انجام دادیم. بایرن فوق العاده بازی کرد و ما خوش شانس بودیم که گل های بیشتری را دریافت نکردیم. در مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ باید بتوانید با حوصله بازی کنید چیزی که در بازی ما دیده نمی شد. اما طبیعی است که مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ با شکست مواجه شدیم.
  

استفان بل (کاپیتان ماینتس):

نتیجه 4-0 بسیار بد است. گلی اول را بسیار زود دریافت کردیم. شما در چنین بازی هایی باید از دروازه خود محافظت کنید و از دفاع خود مطمئن باشید. اما ما مقابل بایرن مونیخ بازی کردیم و در بازی مقابل این تیم باید انتظار چنین نتیجه هایی را داشته باشید! 

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 19:05

نویر باز هم مصدوم شد شاید 3 ماه

حسن بایرن دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 19:18

دوستان یکی بگه نویر ب کدوم بازی ها نمیرسه؟

saman دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 20:15

ای بابا بازم شروع شد.. بازی با پاریس نویر رو نداریم سوراخ میشیم مگراینکه دفاع بی نقص بازی کنه

البر دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 21:44

سلام و درود من شنیدم ۴الی۵ماه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد