وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس از صحبت های ناگلزمن در مورد بایرن مونیخ شگفت زده شده است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولین ناگلزمن در صحبتهایی عجیب و بی پرده از علاقه خود به سرمربیگری در بایرن مونیخ صحبت کرد. این مصاحبه اولی هوینس رییس باشگاه مونیخی را شگفت زده و گیج کرده، چون بایرن مونیخ اکنون سرمربی دارد و مربیان به طور معمول در مورد همکاران خود اینگونه صحبت نمی کنند.  

ناگلزمن در مصاحبه با Eurosport گفته بود:

” سرمربیگری در بایرن مونیخ من را خوشحال تر می کند.
 “

این مصاحبه سبب شد تا هوینس به Bild بگوید:

” او چه گفته است؟! من اکنون برای این موضوع آماده نیستم!
 “

ناگلزمن پس از مدتی اعلام داشت منظوری از این صحبتها نداشته و حتی از کارلو آنچلوتی نیز عذرخواهی نموده است:

” من هرگز پیش از این در مورد بایرن چیزی نگفته بودم، البته صحبتهای من صادقانه و آزاد بودند.
 “

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد