وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری در مصاحبه مفصل با اشپوکس: بسیار خوشحالم که بایرن مونیخ را ترک نکردم!

مصاحبه مفصل و جالب ریبری با اشپوکس. 

 

آقای ریبری،نظر شما در مورد اولین مرتبه که به شهر آمدید چیست؟ درباره مردم؟ در آن زمان، شما در مصاحبه خود گفتید که شما از کانال های موسیقی فرانسه فرار می کنید.

فرانک ریبری:

” (خنده) بله، درست است، تلویزیون و رادیو اینجا، البته، همانند فرانسه نیست. البته من مجبور شدم با همه چیز کنار بیایم این یک فرهنگ و ذهنیت کاملا متفاوت برای من بود. زبان آلمانی دشوار بود. مردم همه دوستانه رفتار می کردند و همه به من کمک می کردند، اما اگر شما نتوانید کلمات زیادی بگوئید، دشوار است. برای من مهم بود که آلمانی را یاد بگیرم. مدت زمانی گذشت، اما اکنون خوشحالم که قادر به مصاحبه کردن بدون مشکل در آلمان هستم. جدا از آن، من در آن زمان سریع بودم، به ویژه از آنجایی که برای من بسیار آسان بود و مونیخ همه چیز را در اختیار شما می داد. به عنوان مثال هنگام خوردن. اگر بخواهم، می توانم فرانسوی یا عربی بخورم. با این وجود، تاسف بار است که من به عنوان یک مسلمان نمیذتوانم سوسیس سفید مصرف کنم. نمی توانم این کار را انجام بدهم. (می خندد)
 “

در سال اول شما فوتبالیست سال شدید. چقدر مهم بود که سال خوبی داشته باشید تا نشان دهید که می توانید نقش مهمی در چنین باشگاهی ایفا کنید؟

ریبری:

” برای من بسیار مهم بود. در آن زمان، من اعتماد به نفس اکنون را داشتم و دقیقا می دانستم چه کاری می توانم انجام دهم. البته آن را خوب انجام دادم، من شروع خوبی داشتم. من هنوز هم به یاد دارم که چگونه گل اول ام را در مسابقه با برمن پس از دو روز آمدنم به ثمر رساندم.
 “

با این حال، شما تقریبا قرار بود 2010 بایرن را ترک کنید. اولی هونس گفت که برنامه واقعی شما فقط برای دو تا سه سال در مونیخ بود. اما پس از آن که فینال لیگ قهرمانان در برابر اینتر، که جام را از دست دادید،گفتید پنج سال دیگر می مانید چرا نظر خود را برای باواریا تغییر دادید؟

ریبری:

” خب، این واقعا برای من دشوار بود. ناگهان تمام باشگاه های بزرگ می خواستند مرا بگیرند. رئال مادرید، بارسلونا، اینتر میلان، آ.ث میلان، چلسی، منچستر سیتی مطمئنا ده باشگاه بزرگ وجود داشت که پیشنهادات خاصی(خوب) به من دادند. من به خوبی به یاد می آورم که نمی دانستم چه باید بکنم. من برای مدت طولانی فکر کردم، با اولی هوینس و کارل هاینز رومنیگه صحبت کردم و سپس اجازه خواستم تا خودم تصمیم بگیرم. در اینجا احساس راحتی کردم و نمی خواستم رها کنم.
 “

چگونه هوینس و رومنیگه سعی کردند شما را متقاعد کنند که بمانید؟

ریبری:

” آنها فقط به من گفتند که مونیخ خانه من است. و من هم باید در مورد خانواده ام فکر کنم. شهر، تیم، طرفداران - من همه چیزهایی را که در مونیخ نیاز داشتم داشتم. من خانواده بایرن را داشتم چه کسی می داند که آیا من همین کار را می کردم(ترک باشگاه) اگر پس از آن تغییر کرده بودم(کیفیت اصلی را نداشتم و نظرم عوض شده بود)؟ من با تیم بایرن باقی مانده ام . بسیار خوشحالم که این تصمیم را گرفته ام.
 “

به نوعی از اولی هوینس پدر دوم شما یاد می شد. چه ارتباطی با شما دارد؟

ریبری:

” اولی خیلی خوب می داند. او می داند که من باشگاه را دوست دارم و همیشه همه چیز را برای بایرن می گذارم. این فقط برای من خاص است که دیدار با اولی عالی برای استراحت و صحبت کردن است. گفتگو ما همیشه در مورد فوتبال نیست، ما درباره چیزهای معمولی هم صحبت می کنیم، که معنای بسیاری برای من دارد(چیز های زیادی یاد می گیرم).
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد