وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگلزمن: تعداد قهرمانی های آنچلوتی از لباس زیر های من در کمد بیشتر است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم هوفنهایم از کارلو آنچلوتی عذر خواهی کرد. 

 

سرمربی جوان هوفنهایم، یولیان ناگلزمن طی مصاحبه ای از مربی کهنه کار بایرن مونیخ عذر خواهی کرد.

به گزارش یورو اسپورت، کارلو آنچلوتی این روز ها در مونیخ حال و وضع خوشی ندارد. وی همواره با انتقادات و شایعات اخراج از باشگاه دست و پنجه نرم می کند. این انتقادات زمانی اوج گرفت که کارلو آنچلوتی در هفته سوم بوندس لیگا برای دومین بار مغلوب ناگلزمن شد. غیر از انتقاداتی که از سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ می شود، شایعاتی هم مبنی بر اخراج او از باشگاه بایرن مونیخ وجود دارند. در این بین یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان هوفنهایم طی مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد روزی در بایرن مونیخ مربی گری کند. همین حرف باعث ناراحتی آنچلوتی شد و او در کنفرانس خبری بعد از بازی با اندرلخت جواب این سرمربی را داد. حالا ناگلزمن طی مصاحبه ای اعلام کرد که این حرف ها در حد یک رویا برای او است و او قصدی از حرف هایش نداشته است.

ناگلزمن در این باره این گونه توضیح می دهد:

“من احترام زیادی برای آنچلوتی قائلم. تعداد عناوینی که او تا الان به دست آورده است، از لباس زیر های من در کمد بیشتر است! من از همه عذر خواهی می کنم. این مصاحبه من یک درخواست شغلی توسط من نبود. و من فقط صادقانه از رویایم صحبت کردم. این مصاحبه بر مبنای برنامه و هدف زمان حال نیست و من از آینده صحبت کردم. این ها رویاهای من در آینده هستند. فکر نمی کردم واکنش ها به این قضیه انقدر زیاد شوند. من یک پیام برای آقای آنچلوتی فرستادم و از او عذر خواهی کردم. من او را بسیار دوست دارم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Mostafa1378 پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 13:38

آلمانیا واقعا با شخصیتن....
حالا اگه ایران بود طرف با باند بازی کاری میکرد خودش بشینه جای یکی دیگه.
باید الگو گرفت از این رفتار. اینکه هر کس جایگاه خودشو بشناسه.

مانو روبری پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 17:49

خیلی واقعی گفته
مثلا اگه میگفت از تعداد لباس ها اونوقت دیگه افتخارات آنجلوتی رو گنده کرده بود
برا همین گفته افتخاراتش از لباس زیر های من بیش تر است

محمد پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 19:03

ناگلزمن گزینه خوبیه ولی حالا زوده حداقل دوفصل دیگه میتونه به رویاش برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد