وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگلزمن به شایعات جانشینی آنچلوتی دامن زد؛ بایرن مونیخ همیشه رؤیای من بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم هوفنهایم با اعلام اینکه همسر و فرزندانش به شهر مونیخ منتقل خواهند شد و بایرن مونیخ باشگاه رؤیا های اوست، به شایعات در مورد احتمال جانشینی کارلو آنچلوتی دامن زد. 

 

ناگلزمن ۳۰ ساله وقتی در فوریه ۲۰۱۶ توسط هوفنهایم به کار گرفته شد، در سن ۲۸ سالگی به جوان ترین مربی تاریخ بوندس لیگا بدل شد. او بعد از هدایت هوفنهایم به سمت لیگ قهرمانان، به عنوان جانشین آینده کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ مطرح شده است و در آخرین مصاحبه ای که با Eurosport گفت:


همسر و فرزندم به زودی راهی مونیخ خواهند شد، جایی که خانواده ما آنجا هستند و خانه ساخته اند. آنجا خانه ماست. بایرن همیشه نقش مهمی در رؤیا های من بازی کرده است. سال ها در مونیخ زندگی کرده ام و اهل باواریا هستم. در زندگی ام خیلی خیلی خوشحالم. بایرن مونیخ می تواند من را کمی خوشحال تر هم بکند، اما اینطور نیست که تمام شادی زندگی ام به بایرن مونیخ وابسته باشد.

لذت بخش است که مردی مثل اولی هوینس که بایرن بزرگ را ساخته است، از شما تمجید کند. من قرارداد داشتم اما از آن دسته افرادی هستم که خیلی راحت در مورد برنامه هایم صحبت می کنم. من انتقال به بایرن را بررسی کردم و گفتم که دوست دارم به بایرن منتقل شوم. در نهایت کاملاً از شرایط خود مطلع هستم. با هوفنهایم قرارداد امضا کرده ام و تا پایان به آن پایبند خواهم بود.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 10:41

البته که بعد لوو بهترینه ولی یادمون باشه مربی گری تیمای بزرگ مثل تیمای کوچیک نیست

Baha چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 13:05

فکر میکنی لوییز انریکه و زیدان و گواردیولا و کونته از کدوم تیمها به بارسا و رئال و چلسی رفتن؟
یا همین لوو که گفتی
ذهنیت مربی مهمتر از سابقه ی کارش هستش و اگر تاریخ مصرف آنجلوتی ته نکشیده بود رئال ردش نمیکرد

محمد چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 18:55

بعد از اتمام قرارداد آنجلوتی بهترین گزینه میتونه باشه

مانو روبری چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 21:07

راستم حق با شماست
محمد جان لازم نیست تا پایان قرارداد آنجلوتی صبر کنیم
حیف روبری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد