وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: نیمکت نشینی مولر در بایرن مونیخ، همانند یک موضوع سیاسی در آلمان است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است که توماس مولر باید گاهی اوقات نیمکت نشینی را بپذیرد. 

 

این روزها توماس مولر، هافبک تهاجمی 27 ساله بایرن مونیخ زیر نظر کارلو انچلوتی نمی تواند نمایش های قابل توجهی ارائه دهد و گاهی اوقات نیمکت نشین می شود. در پی انتقادات وارده به کارلو آنچلوتی، اوتمار هیتسفلد، سرمربی آلمانی سابق بایرن مونیخ به دفاع از کارلتو پرداخت. هیتسفلد در مصاحبه با بیلد گفت:

“بایرن مونیخ تیمی بسیار قدرتمند دارد و همچنین سرمربی آن ها عالی است. بایرن مونیخ دوباره قهرمان آلمان خواهد شد. اگر برای مثال بازیکنی مثل تیاگو نیمکت نشین شود، در آلمان برای کسی این موضوع اهمیت ندارد اما مولر یک بازیکن آلمانی است و اگر نیمکت نشین شود، این موضوع در آلمان بسیار حساس و حتی سیاسی قلمداد می شود. کارلو آنچلوتی مربی بایرن مونیخ است و او باید تصمیمات سختی را اتخاذ کند. یک مربی باید برای تیمش 23 یا 24 بازیکن انتخاب کند و این شغل سختی است که هر کس نمی تواند آن را بر عهده گیرد. بازیکن باید بپذیرد که گاهی اوقات روی نیمکت بنشیند. مربی باید برای موفقیت تیمش دست به هر کاری بزند. اگر توماس مولر بهترین عملکرد خود را ارائه دهد، دوباره به ترکیب اصلی تیم باز می گردد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد