وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد ماتئوس از آنچلوتی: او ترکیب خوبی برای بازی با هوفنهایم انتخاب نکرده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم انتقاد کرد. 

 

لوتار ماتئوس، رکورددار بیشترین بازی ملی برای تیم ملی آلمان، از سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ انتقاد کرده است.

بایرن مونیخ شب گذشته، با نتیجه 2 بر 0 در برابر هوفنهایم مغلوب شد و این موضوع، عصبانیت اسطوره این باشگاه را به همراه داشت. یکی از مهم ترین مباحث انتقادی ماتئوس، در مورد بازی ندادن این مربی به ریبری و روبن و در کل، انتخاب ترکیب بود. ماتئوس در مصاحبه با Sky گفت:

“این مربوط به چینش بازیکنان است. لام و آلونسو رفته اند؛ بواتنگ ماه هاست که مصدوم است؛ با این حال، او همچنان به روبن و ریبری بازی نمی دهد.  آن ها بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده اند.


“در مقایسه با بازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان در برابر اندرلخت، این بازی به مراتب سخت تری بود. و این دلیلی است که من در این بازی از ترکیب اصلی استفاده می کردم تا بتوانم به 9 امتیاز در بوندس لیگا برسم. او قطعا در انتخاب چینش ترکیب بازی امروز، خوب کار نکرده بود.


ماتئوس در مورد پیروزی هوفنهایم ادامه داد:

“آن ها مستحق این پیروزی بودند. آن ها در هفته های اخیر کمی دچار مشکل در پیروزی بودند اما در این بازی، بازی خوبی ارائه دادند و از اندک موقعیت های بدست آمده خود استفاده کردند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد