وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعه در شهر؛ آیا لواندوفسکی ساز جدایی از بایرن مونیخ را کوک کرده است؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم 29 ساله لهستانی تا سال 2021 با باواریایی ها قرارداد دارد و این تضمین کننده حضور طولانی مدت او در بایرن مونیخ است اما اگر بایرن مونیخ همچنان در قهرمانی در رقابت های اروپایی ناکام باشد، ممکن است سرنوشت او طور دیگری رقم بخورد.  

فصل برای بایرن مونیخ چندان خوب شروع نشد و پس از شکست های پیاپی در پیش فصل، انتقادات از کارلو آنچلوتی بالا گرفت اما با قهرمانی در سوپرکاپ آلمان و پیروزی در دو بازی اول لیگ، از انتقادات کاسته شد اما حالا با شکست 2-0 برابر هوفنهایم، دوباره آتش انتقادات از بایرن مونیخ شعله ور شده است.

به گزارش بیلد، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ اخیرا در مصاحبه ای به انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ پرداخت و در آلمان می گویند این مصاحبه به معنای نارضایتی وی از حضور در بایرن مونیخ و احتمال جدایی لوی از جمع باواریایی ها در صورت ناکامی در مسابقات اروپایی است. در سال 2009 فیلیپ لام به دلیل انتقاد از وضعیت بایرن مونیخ 50 هزار یورو جریمه شد و انتظار می رود تا لواندوفسکی نیز جریمه نقدی شود اما اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه باید از خود بپرسند که این صحبت های لواندوفسکی چه پیامی برای آن ها دارد.

تحلیل بیلد در این مورد، به این گونه است که لواندوفسکی در صورتی که بایرن مونیخ به زودی نتواند در اروپا توفیقی کسب کند، او یا مشاورانش به جدایی از بایرن مونیخ فکر خواهند کرد. درست است که لواندوفسکی تا 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما در فوتبال امروز، میل بازیکن برای ماندن در تیم تضمین کننده حضور طولانی او در تیم است و باید دید که لواندوفسکی مایل است تا همچنان به فوتبالش در بایرن مونیخ ادامه دهد یا خیر.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز در واکنش به صحبت های لواندوفسکی گفته است:

“این خوب است که روبرت لواندوفسکی به تیم اهمیت می دهد اما در پایان این باشگاه است که تصمیم می گیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد