وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باومن در مصاحبه مفصل با وبسایت هوفنهایم: اکنون هم می توانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیوربامن، دروازه بان مستحکم هافنهایم که نقش مهمی در رتبه این تیم در فصل گذشته داشت، اکنون در مصاحبه ای مفصل با وبسایت رسمی هافنهایم در مورد وضعیت این تیم صحبت کرده است. 

 

 خبرنگار: الیور، از شروع هافنهایم در فصل ۲۰۱۷/۱۸ راضی هستید ؟

” در رقابت برای کسب قهرمانی هستیم و چهار امتیاز از این دو دیدار در بوندسلیگا کسب کرده ایم، پس می توان بگویم راضی هستم. مسلما حذف مقابل لیورپول ناراحت کننده بود و دوست داشتیم که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم اما این موضوع دیگر اهمیتی ندارد. اکنون در لیگ اروپا حضور داریم و می خواهیم با عملکردی خوب، چیز بسیار خوب و ارزشمندی را برای هوادارن مان به ارمغان بیاوریم.
 “

خبرنگار : بازی بسیار سختی را مقابل بایرلورکوزن داشتید. نظرتان در این مورد چیست؟

” بازی بسیار سختی بود اما از نتیجه راضی هستیم. بین دو نیمه به سختی تمام حرکات خود و حریف را آنالیز می کردیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. فکر می کنیم آنالیز تاکتیک ها یکی از بهترین قابلیت های کادر فنی ما باشد. بله مسلما ما بسیار حساس هستیم و این برای ما خوب می باشد اما به هیچ وجه عملکردی احساسی را ارائه نمی کنیم. یولین ناگلزمن برای نیمه دوم برنامه های خوبی داشت و نتیجه گرفتیم و از این موضوع بسیار راضی هستیم.
 “

خبرنگار : شنبه برای دیداری حساس، بایرن مونیخ به سینشایم خواهد آمد. برنامه های تیم برای این دیدار چیست ؟

” این دیدار، مانند همیشه بسیار حساس و مهم خواهد بود چراکه بایرن مونیخ تیمی فوق العاده با کیفیتی بی نظیر می باشد. البته ما می خواهیم مانند بازی مقابل هر تیم دیگری، در این دیدار نیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم، می خواهیم پیروز شویم. مسلما همه می دانند که شکست بایرن مونیخ نسبت به شکست دیگر تیم ها کار سخت تری خواهد بود اما همانطور که در فصل قبل نشان دادیم، اکنون هم می توانیم بایرن را شکست دهیم.
 “

خبرنگار: سباستین رودی و نیکلاس زوله دوباره به سینشایم باز خواهند گشت. آیا هنوز با این دو بازیکن رابطه ای دارید ؟

” بله، من با رودی و زوله صحبت می کنم و اخیر تولد نیکلاس را تبریک گفته ام و با سباستین بصورت تلفنی حرف زده ام. همگی به خوبی یکدیگر را درک می کنیم و پس از جدایی نیز رابطه مان را حفظ کرده ایم. فکر می کنم از هر دو آن ها به خوبی استقبال خواهد شد، حتی توسط هواداران. آن ها تلاش های زیادی برای این باشگاه کرده اند و اکنون فکر می کنم بازگشت دوباره آنها اتفاق خوبی باشد. اما در زمین بازی، آن ها حریف ما محسوب می شوند و تلاش خواهیم کرد تا آن ها را شکست دهیم.
 “

خبرنگار: پس از این دیدار، شما باید در شش بازی دیگر در ۲۱ روز را انجام دهید. برنامه تیم برای این وضعیت چیست ؟

” مسلما بیشتر از گذشته بازی خواهیم کرد، تمرینات بیشتری خواهیم کرد و وقت کمتری برای استراحت خواهیم داشت. فکر می کنم بسیار مهم باشد که در این ایام، بازیکنان به خوبی استراحت کنند. البته ما باید علاوه بر آمادگی فیزیکی، آمادگی روانی نیز داشته باشیم و با تجربه ای که در فصول اخیر به دست آورده ایم می توانیم این کار را به خوبی انجام دهیم و برای این بازی ها آماده شویم.
 خبرنگار : پنج شنبه هفته آینده کار شما در لیگ اروپا آغاز خواهد شد. آیا از همین الآن نیز به بازی مقابل براگا فکر می کنید و برای آن برنامه ریزی کرده اید ؟
 به هیچ وجه به بازی مقابل براگا فکر نمی کنیم. تمام تمرکزمان را روی دیدار مقابل بایرن مونیخ قرار داده ایم. پس از آن به دیدار مقابل براگا فکر خواهیم کرد، یولین ناگلزمن برنامه های لازم را به ما خواهد داد و ما نیز آن ها را در زمین به اجرا در خواهیم آورد. از این موضوع خوشحالیم، همیشه منتظر حضور در رقابت های اروپایی بوده ایم.
 “

خبرنگار : پس از بازی مقابل براگا باید به مصاف هرتابرلین بروید. برنامه تان برای این دیدار چیست ؟

” فعلا به هیچ وجه به این دیدار فکر نمی کنیم اما پس از دیدار مقابل براگا تمرینات خود را به سختی ادامه می دهیم و تنها برای پیروزی به آنجا خواهیم رفت.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
http://iran-win.com شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 19:29 http://iran-win.com

چقدر با شخصیت جواب میدن.
حالا اگه بازکن ایرانی بود ، یجوری کری میخوند انگار 10 تا قهرمانی بیشتر از بایرن دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد