وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: رابطه ام با هوینس بسیار خوب است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری می گوید با اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ بسیار صمیمی است. 

 

فرانک ریبری، وینگر فرانسوی باواریایی ها یازدهمین فصل خود در این تیم را تجربه می کند.

به گزارش اشپورت آینس، فرانک ریبری، وینگر فرانسوی تیم بایرن مونیخ در مصاحبه ای جدید درباره رابطه اش با اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ توضیح داد و اذعان داشت که رابطه بسیار خوبی با مدیر آلمانی تیمش دارد. وی همچنین درباره شرایط خود در بایرن مونیخ نیز صحبت کرد.

فرانک ریبری درباره زندگی در مونیخ گفت:

“خانواده ام در مونیخ بسیار خوشحال هستند. ما هر وقت به فرانسه می رویم بعد از یک یا دو هفته به آلمان بر می گردیم. فکر کنم آنها نیز مانند من اینجا را خانه خود می دانند.
 
 

ریبری درباره رابطه اش با آرین روبن، هم تیمی هلندی خود گفت:

“اوایل من و روبن خیلی با هم رابطه خوبی نداشتیم، اما بعد به دو دوست صمیمی تبدیل شدیم. آیا هنوز می خواهیم بازی کنیم؟ طبیعتا این طور است. وقتی مربی فکر می کند ما هنوز مهم هستیم، پس نباید به بازیکن دیگری به جای ما احتیاج داشته باشد.
 
 

ریبری درباره نیمکت نشینی خود گفت:

“قبول دارم که بعد از چند بازی خسته می شوم و باید استراحت کنم. من با نیمکت نشینی مشکلی ندارم. از قطر و چین پیشنهاداتی داشتم ولی فکر می کنم هنوز در اینجا مهم هستم.
 

وینگر فرانسوی درباره رابطه اش با اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت:

“ اولی قلب بسیار بزرگی دارد. او بازیکنان را دوست دارد و همه چیز را درباره آنها و باشگاه می داند. همیشه می توانی با او درباره هر چیزی که می خواهی صحبت کنی. من با او رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پنجره دوجداره جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 09:53 http://iran-win.com

چه خوبه که اینقدر حرفه ای رفتار میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد