وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: دوست داشتم کنار ژابی آلونسو بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تازه وارد باواریایی ها می خواهد به مهره ای کلیدی در ترکیب این تیم تبدیل شود. 

 

سباستین رودی هافبک تازه وارد بایرنی ها درباره اهداف خودش در بایرن مونیخ صحبت کرد.

به گزارش اشپورت آینس، سباستین رودی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به عنوان بازیکن آزاد از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست. او بعد از انجام دو بازی ملی در مقابل جمهوری چک و نروژ در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، به مونیخ برگشته است تا برای تقابل با تیم سابقش هوفنهایم در هفته سوم بوندس لیگا آماده شود. او در مصاحبه ای کوتاه درباره شرایط خودش صحبت کرد.

سباستین رودی در باره اهدافش در بایرن مونیخ گفت:

“من می خواهم پیشرفت کنم و به یکی از مهر های کلیدی تیمم تبدیل شوم. می خواهم بعد از چند سال یک کیفیت با ثبات از خودم به جا بگذارم. من جانشین ژابی آلونسو هستم؟ خوب، ژابی آلونسو همیشه یک الگو برای من بوده است. من دوست داشتم کنار او بازی کنم و از او طرز بازی اش، پاس هایش، آرامشش در زمین و شوت هایی که مانند تیر به سمت دروازه حریفان شلیک می کرد را یاد بگیرم! ولی متاسفانه این رویا محقق نشد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak_bavaria جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 11:21

خیلی خیلی بازیکنه خوبیه این رودی....فیکس باشه امسال قهرمانیم....خونسرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد