وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: نمی خواهم کپی ای از لام باشم، من جاشوا کیمیش هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش راه خود را در فوتبال دنبال می کند. 

 

جاشوا کیمیش روز به روز پیشرفت می کند و تمامی کارشناسان فوتبال آلمان او را بازیکنی بزرگ برای آینده بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان می دانند. حتی یواخیم لوو در وصف این بازیکن جوان گفته بود:

” جاشوا یکی از بزرگترین استعدادهایی است که در 10 سال اخیر دیده ام. او انگیزه بسیار بالایی دارد و در هر تمرین می خواهد بهترین باشد. او می تواند کارنامه ای بزرگ داشته باشد.
 “

اما کیمیش که او را در بایرن مونیخ جانشین فیلیپ لام بزرگ می دانند نمی خواهد در زیر سایه اسطوره باشگاه قرار گیرد و در این باره به Bild می گوید:

” فیلیپ از کارنامه ورزشی خود لذت برد. شما هرگز نمی توانید بازیکنی را جانشین وی کنید. برای من بسیار مهم است که به راه خود برسم، من نمی خواهم مردم من را یک کپی از فیلیپ لام بدانند. من می خواهم جاشوا کیمیش باشم.
 “

پیشرفت شگفت انگیز کیمیش سبب شده تا کارشناسان  هافبک- مدافع 22 ساله بایرن مونیخ را کاپیتان آینده باواریاییها و تیم ملی آلمان می دانند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا بایرن جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 04:30

ببین بچه 2 روزه اومدی تو زمین خودتو با فلیپ لام مقایسه میکنی ؟؟؟ .. کیمیشی واسه خود کیمیشی .. خیلی از بازیکنا دوس دارن پیرهن امضا شده لام و داشته باشن .. اونوقت تو اومدی میگی دوس نداره مثله لام باشم ؟؟ غرور برت نداره جوون

babak_bavaria جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 11:24

حق با کیمیچه....توی اسطوره بودنه لام شکی نیست....ولی واقعا کسی نمیتونه جانشین کسی باشه...علارغم شباهت زیاد دو بازیکن ولی تفاوت های فاحشی هم توی بازی هاشون هست.....و کیمیچ باید راه خودشو بره همیجوری که لام راه خودشو رفت و تاریخ خودشو ساخت.....انصافا کیمیچ هم عالیه ولی لام عشقه لام تعصبه ....لام کاپیتانه!

Ali جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 13:16

آفرین به این اعتماد به نفس.باید خودشو پیدا کنه و بسازه.
لام فوق العاده بود و الان دیگه دوره اش تموم شد و رفت.کیمیش باید دوره خودشو شروع کنه.
امیدوارم موفق بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد