وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پس از اعتراض به نیمکت‌نشینی؛ چهار باشگاه اروپایی خواهان به خدمت گیری توماس مولر هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره محبوب باواریایی ها در رادار تیم های مطرح اروپایی قرار دارد.  

به نظر می رسد توماس مولر این فصل نیز جایگاه خاصی در برنامه های کارلو آنچلوتی ندارد، به همین خاطر باشگاه های دیگر او را زیر نظر گرفته اند.

به گزارش بیلد، توماس مولر فصل گذشته در ترکیب بایرن مونیخ برای بازی های مهم به جایگاهی ثابت نرسید و بیشتر بازی های مهم را از روی نیمکت دنبال کرد. او این فصل نیز بازی مقابل وردربرمن در هفته دوم بوندس لیگا را از روی نیمکت دنبال کرد، البته مولر در نیمه دوم به بازی آمد اما تنها 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. مولر بعد از این بازی نسبت به نیمکت نشینی خود اعتراض کرده بود. همین دلایل باعث شده است تا باشگاه های مطرح اروپایی به سراغ ستاره محبوب باواریایی ها بیایند و خواستار به خدمت گیری وی شوند.

بر اساس اعلام این رسانه آلمانی تیم های آرسنال، لیورپول، چلسی و یوونتوس خواستار جذب توماس مولر از باشگاه بایرن مونیخ در نقل و انتقالات زمستانی امسال یا تابستان فصل آینده هستند. هرچند که در ابتدا انتقال مولر از بایرن دور از ذهن به نظر می رسد، اما با وجود بازی ندادن کارلو آنچلوتی به او و ناراحت شدن مولر از نیمکت نشینی اش مانند بازی در مقابل وردربرمن، بعید نیست که در آینده درباره شایعات نقل و انتقالاتی توماس مولر خبر های بیشتری بشنویم. باید دید که کارلو آنچلوتی از توماس مولر در بازی های مهم فصل جدید استفاده خواهد کرد یا خیر.

شایان ذکر است بایرن مونیخ در تابستان نقل و انتقالاتی با جذب هامس رودریگز به صورت قرضی از باشگاه رئال مادرید زنگ خطری را برای توماس مولر به صدا در آورد. حالا مولر باید با هامس رودریگز، بازیکن مورد علاقه کارلو آنچلوتی برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ رقابت کند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
babak_bavaria پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 14:34

به هیچ وجه نباید بره...مولر رهبره

Archnemati پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 15:05

اگه قراره کسی بخاطر نیمکت نشینی مولر از تیم جدا شه اون آنجلوتی هستش نه مولر
مولر با درخشش تو تیم ملی نشون داد که چه بازیکنی هستش

reza bayerni پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 17:31

رفتن مولر ینی اشتباه محض!

مانو روبری پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 23:17

مشخصه که مولر نمیره وگرنه خودم به خودم بمب میبندم میرم انتحاری هوینس و رومینگه و آنجلوتی رو با هم ترور میکنم و خودمم شهید راه مولر میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد