وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گریندل در خصوص اتفاقات بازی آلمان و جمهوری چک: باید بر سیستم بلیط فروشی نظارت بیشتری داشته باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به حواشی دیدار تیم ملی کشورش مقابل جمهوری چک، واکنش نشان داد.  

راینهارد گریندل اعتقاد دارد که باید در سیستم بلیط فروشی بازی های تیم ملی کشورش تغییراتی ایجاد شود.

به گزارش بیلد، برخی از هواداران آلمان در بازی تیم ملی این کشور مقابل جمهوری چک حواشی زیادی به وجود آوردند. آنها با خواندن سرود های نازی باعث واکنش بسیاری از مردم و رسانه ها شدند، تا حدی که یواخیم لوو سرمربی ژرمن ها نیز درباره آن صحبت کرد. کار به جایی رسید که حتی فیفا نیز اعلام کرد که احتمال دارد به زودی پرونده این جریانات را باز کند. حالا راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان درباره این مشکل اظهار نظر کرده و گفته است که به زودی برای حل این مشکل اقداماتی را انجام خواهد داد.

گریندل درباره مشکل هواداران نازی تیم ملی آلمان گفت:

“من درباره این موضوع با یوفا و اعضای فدراسیون فوتبال آلمان صحبت خواهم کرد. ما باید با اتحادیه ها در مورد بلیط فروشی صحبت کنیم. باید بر بلیط فروشی ها نظارت بیشتری داشته باشیم و راه های بهتری برای این کار پیدا کنیم. بلیط ها باید از سوی کانون هواداران ملی ارائه شوند. حقیقت این است که در کشور هایی مانند جمهوری چک یا سن مارینو امنیت کامل وجود ندارد، در غیر این صورت هرگز چنین اتفاقاتی پیش نخواهد آمد. در ورزشگاه های کشور چک نظارت کافی بر بلیط فروشی ها وجود ندارد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد