وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر نروژ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان موفق شد هشتمین بازی خود در راه رسیدن به جام جهانی 2018 را هم با برد پرگل پشت سر بگذارد. در این دیدار تیم آلمان با 6 گل نروژ را درهم کوبید. در ادامه نظر ژرمنها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

یواخیم لوو:

بازی کردن در اینجا، اشتوتگارت، خیلی جالب بود و جوی عالی بر ورزشگاه حاکم بود. این نشان از زیبایی فوتبال دارد. پس از بازی برابر جمهوری چک، گفتیم که روحیه دیگری باید در این تیم جان بگیرد و در بازی برابر نروژ، ما پیشرفت های خوبی داشتیم. این نخستین بازی خانگی ما پس از مدت بسیاری بود و پیش از بازی به نظر می رسید که طرفداران برای دیدن تیم پرشور هستند و سپس ما هم با به ثمر رساندن گل های خوب، وظیفه خود را انجام دادیم و به بهتر شدن جو ورزشگاه کمک کردیم. امشب هدف ما این بود که شوت های در چهارچوب بیشتری داشته باشیم و در مجموع دیدن نمایش شاگردانم در زمین، بسیار لذتبخش بود.

 

توماس مولر:

ما از بازی قبل تا الان زمان خوبی برای استراحت و آنالیز طرز بازی و اشتباهات خود داشتیم. بازی مقابل جمهوری چک را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و برای بازی امروز بسیار خوب آماده شده بودیم. بازی خوبی را انجام دادیم.
 

یاشوا کیمیش:

امشب همه خوب کار کردند. واقعا در ورزشگاه جو خوبی بوجود آمده بود که فکر کنم ما نهایت استفاده را از آن بردیم.

 

تیمو ورنر:

در این بازی تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته داشتیم و از دقیقه اول با سیستم جدید بازی کردیم. وقتی 1-0 جلو افتادیم دست از هجوم نکشیدیم. من بسیار خوشحالم که مرتب برای تیم ملی گلزنی می‌کنم و این حس فوق‌العاده‌ای دارد، خصوصا اگر مقابل هوادارن خودی باشد. باید از هوادارن تشکر کنم که من را از ثانیه اول حمایت و کمک کردند که بهترین نمایشم را در زمین داشته باشم. اینکه اسم من را در ورزشگاه فریاد زدند معنی زیادی برایم داشت.

 

یولیان دراکسلر:

ما بهترین بازی خود را مقابل جمهوری چک انجام ندادیم. اما می خواستیم مقابل نروژ و در مقابل جمعیتی زیاد کار بهتری به نمایش بگذاریم. وقتی بخواهیم از سوی بالها فشار بیاوریم دفاع کردن مقابل ما غیرممکن خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد