وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیفا به زودی پرونده اتفاقات بازی آلمان و جمهوری چک را بررسی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیفا بالاخره به اتفاقات بازی آلمان و جمهوری چک از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.  

پای مشکل هواداران نازی تیم ملی آلمان به فیفا هم باز شد.

به گزارش اشپورت آینس، چند روزی است که بحث مشکل هواداران نازی تیم ملی آلمان در رسانه ها باز شده است. به نظر می رسد تعدادی از تماشاگران آلمانی در بازی مقابل جمهوری چک شعار های نازیسمی سر داده اند. این مشکل تا جایی پیش رفت که یواخیم لوو، مربی ژرمن ها نیز به آن واکنش نشان داد.

حالا فیفا نیز وارد ماجرا شده است و اعلام کرده که در صورت لزوم به زودی در این باره تحقیق خواهد کرد. در صورتی که پرونده این جریانات باز شود به احتمال زیاد بیشترین ضربه را فدراسیون فوتبال آلمان خواهد خورد و باید به این خاطر جریمه هایی را پرداخت کند. حتی خطر محرومیت هم برای آلمان ها وجود دارد.

سخنگوی فیفا در این باره گفت:

“ما همه چیز را تحت کنترل داریم. ما این موضوع را در رسانه ها دنبال کردیم، به این نتیجه رسیدیم که منتظر گزارش ناظرانمان باشیم. جریمه؟ هیچ چیز فعلا مشخص نیست ولی در چند روز آینده همه چیز روشن خواهد شد. ما باید صبر کنیم تا ناظر های حاضر در این مسابقات گزارش خود درباره بازی ها را تحویل ما بدهند. ما وقتی گزارش ها را دریافت کردیم آن وقت تصمیم خواهیم گرفت که این پرونده باز شود یا خیر. من نمی توانم هیچ چیزی درباره جریمه احتمالی بگویم چون باید معلوم شود که این مشکل اتفاقی بوده است یا قبلا نیز رخ داده است. فعلا چیزی معلوم نیست.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد