وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 6 - 0 نروژ؛ جشن صعود، شاید در بلفاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژرمن‌ها یک شب باشکوه دیگر را این بار در اشتوتگارت رقم زدند و هشتمین برد پیاپی خود را نیز در انتخابی جام جهانی به دست آوردند اما با توجه به برد ایرلند شمالی در بازی همزمان، صعود تیم لوو به روسیه هنوز قطعی نیست و بازی بعدی در بلفاست ایرلند شمالی احتمالا تکلیف نهایی را مشخص خواهد کرد. 

 

تیم‌های ملی آلمان و نروژ شب گذشته از ساعت 23:15 در ورزشگاه مرسدس بنز اشتوتگارت به مصاف هم رفتند. دیداری که با پیروزی پر گل میزبان همراه بود.

 

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی| دوشنبه، 13 شهریور 1396 (4 سپتامبر 2017)

تورنمنت| هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا

گلزنان و دقایق| مسوت اوزیل، یولیان دراکسلر، ورنر(2)، لئون گورتسکا، گومز (10، 17، 23، 40، 50، 79)

 

گزارش بازی

بازی از همان ابتدا با مالکیت بی چون و چرای میزبان همراه بود و ژرمن‌ها در اولین حمله جدی توسط اوزیل به گل رسیدند. ادامه در اختیار داشتن توپ و میدان همراه شد با چند خطر نصفه و نیمه و نهایتا گل دوم توسط دراکسلر. دیری نپائید که شاگردان لوو روی یک پرس از جلو و حرکت زیبای مولر توسط ورنر به گل سوم هم رسیدند. نروژ واقعا حرفی برای گفتن نداشت و این میزبان بود که حرفش را با یک فوتبال زیبا در زمین می‌زد. روند بازی باز هم تغییری نکرد تا میزبان این بار روی یک ضد حمله و سانتر با دبل ورنر به گل چهارم برسد. نیمه اول با موقعیت‌هایی که مولر، کروس و کیمیش از دست دادند، با همان چهار گل به سود آلمان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم توماس مولر به بیرون رفت و گورتسکا به جای او وارد میدان شد. جدی‌ترین موقعیت این نیمه را ابتدای تونی کروس خلق کرد. چیزی نگذشت که تعویض لوو موفق به گلزنی شد. گورتسکا گل پنجم را هم زد. میزبان پس از زدن گل پنجم کمی بی انگیزه شد و بازی را شل گرفت تا نروژ هم فرصت حمله روی دروازه تراشتگن را پیدا کند. گرچه میهمان در خلق موقعیت جدی گلزنی عاجز بود اما برای دقایقی توپ را در اختیار داشت. آلمان با تعویض‌های لوو دوباره پر انرژی ظاهر شد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. پاس‌های هدف‌دار پیاپی تکرار و تکرار شدند تا بالاخره گومز گل ششم را زد. در دقایق پایانی به جز واکنش عالی تراشتگن اتفاق خاصی روی دروازه‌ها روی نداد و بازی با همان شش گل به سود آلمان به پایان رسید. گرچه با این برد هم صعود مدافع عنوان قهرمانی جهان به جام جهانی روسیه قطعی نشد.

 

شرح گل‌ها

آلمان 1-0 نروژ| مسوت اوزیل (دقیقه 10)؛ حرکت ترکیبی از سمت چپ یاران آلمان در نهایت به یوناس هکتور ختم شد و پاس رو به عقب او را اوزیل با ضربه‌ای خوب تبدیل به گل اول بازی کرد. گلی که البته کمی هم مشکوک به آفساید بود. تیمو ورنر مقابل دید دروازه بان حریف قرار گرفته بود.

آلمان 2-0 نروژ | یولیان دراکسلر (دقیقه 17)؛ حرکات تیمی زیبا امشب همگی به گل ختم می‌شوند. تیمو ورنر پاس رو به عقبی برای اوزیل فراهم کرد و هافبک آرسنال نیز دراکسلر را در محوطه جریمه در کنارش دید. یک پاس از اوزیل با چرخش یولیان و گل دوم!

آلمان 3-0 نروژ | تیمو ورنر (دقیقه 23)؛ پرس از جلو و یک توپربایی با پاس پشت پای زیبای مولر برای مهاجم جوان ژرمن‌ها همراه شد و او نیز دروازه را باز کرد.

آلمان 4-0 نروژ | تیمو ورنر (دقیقه 40)؛ روی یک ضد حمله بود که توپ در سمت راست زمین به توماس مولر رسید و او نیز با یک سانتر مواج و دقیق، ورنر را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم جوان آلمان‌ها نیز با ضربه سری تماشایی گل چهارم تیمش را بزند.

آلمان 5-0 نروژ | لئون گورتسکا (دقیقه 50)؛ حرکت ترکیبی این بار از سمت راست در گوشه محوطه جریمه به دراکسلر رسید و او نیز پس از جای گذاشتن یار مستقیمش با یک سانتر نرم، گورتسکا را در موقعیت گلزنی قرار داد و هافبک شالکه نیز با ضربه سری محکم گل پنجم را زد.

آلمان 6-0 نروژ | ماریو گومز (دقیقه 79)؛ توپ در سمت راست محوطه جریمه به یاشوا کیمیش رسید و او نیز با یک سانتر، توپ را برای ضربه سر شیرجه‌ای گومز مهیا کرد تا آلمان به گل ششم دست پیدا کند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا همیشه آلمانی سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 01:10

عالی بودیم عجب تیم خوبی داریم به امید قهرمانی دوباره جهان

البر سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 05:24

با سلام.واقعا چه تیمی چه بازیکنای.و چقد خوبه این مولر خودمون

مسعود بایرنی از 1999 سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 14:23

مولر تو این بازی دو تا پاس گل داد، اوزیل هم که عالی بود
پس نشون میده افت این دو بازیکن توی بایرن و آرسنال بخش عمدش برمیگرده به نوع بازی تیم و تفکرات مربیان
نمیدونم چطور ونگر و آنچلوتی قدرت بازی گرفتن از این دو تا رو ندارن!!!!

james سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 14:33

افرین واقعا عالی بود امیدوارم یواخیم لو به بایرن هم بیاد

babak_bavaria سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 21:59

مولر و رودی .....عشق

فراز چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 11:00

سلام نگرانیم ادمین جان این جور موقع ها و بعد از برد شیرین با کلی هیجان پست میذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد