وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: آلمان با یک یا دو تغییر مقابل نروژ به میدان می رود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان مربی آلمانی پس از پیروزی مقابل جمهوری چک باید به مصاف نروژ بروند.  

علی رغم پیروزی مقابل جمهوری چک، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از عملکرد تیمش در آن مسابقه راضی نیست.

صحبت های مربی تیم ملی آلمان را با سایت رسمی فدراسیون آلمان می خوانید:

به چه اندازه از پیروزی تیم تان مقابل جمهوری چک خوشحالید؟

“نتیجه خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و به آن دست یافتیم. صادقانه بگویم که خوش شانس بودیم که متس هوملس کمک کرد ما پیروز شویم. درست است که مدافعان چک به خوبی عمل کردند ولی ما نیز باید در یک سوم تهاجمی بهتر کار می کردیم.
 

آیا متس هوملس نشان داده که بار دیگر در بهترین فرم خودش است؟

“متس یکی از بازیکنان تیم برنده جام جهانی 2014 بوده که نقش مهمی در تیم ایفا می کند. علاوه بر گلزنی، متس به خوبی وظایف خود را در خط دفاع انجام داد و روی توپ های دوم به خوبی عمل کرد.
 

از چه چیزی در مسابقه راضی نیستید؟

“به نظر می آمد که ما کاملا توپ را در اختیار داریم ولی نمی توانستیم موقعیت خلق کنیم. باید بی رحمانه تر حمله می کردیم و اجازه نمی دادیم که حریف به راحتی به ما ضد حمله بزند. در راه رسیدن به جام جهانی، نکته کلیدی این است که شما در مسابقه تا جایی که امکان دارد توپ را به جلو برسانید تا گل ها از راه برسند. اگر ما این کار را از ابتدای مسابقه مقابل چک اجرا کرده و ادامه می دادیم، راحت تر پیروز مسابقه می شدیم.
 

توضیحی در خصوص شروع بازی با یک هافبک سوئیپر (holding midfielder) و دو مهاجم دارید؟

“من می خواستم مسابقه را با دو مهاجم و دو شماره 10 شروع کنم زیرا می دانستیم جمهوری چک با تمام قوا به دفاع خواهد پرداخت. می خواستیم با این شیوه میانه میدان را در اختیار گرفته و برای ورنر موقعیت سازی کنیم که البته در این مسابقه کاملا نتوانستیم به این امر دست یابیم.
 

 مقابل نروژ سیستم هافبک خود را تغییر خواهید داد؟

“وقتی شما با سه هافبک در میانه زمین بازی می کنید، بدین معنی است که می توانید میانه زمین را آسانتر در دست بگیرید. بازی با دو هافبک سوئیپر؟ هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ام اما اگر این کار را انجام دهم، قدرت حمله تیم مقابل یک تیم دفاعی مانند نروژ کاهش خواهد یافت. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
 

ترکیب تیم تغییر خواهد کرد؟

“احتمالا یک یا دو تغییر خواهیم داشت و پیش از بازی مقابل جمهوری چک برای این مسئله برنامه ریزی کرده بودیم. بازیکنان تیم آنقدر خوب هستند که به همه فرصت بازی خواهد رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد