وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مشکلِ هواداران نازیِ تیم ملی آلمان؛ یواخیم لوو: ما به این اصطلاح هواداران نیازی نداریم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمانی ها از رفتار عده کمی از هواداران تیم ملی این کشور به شدت عصبانی هستند.  

آخرین بازی تیم ملی آلمان در پراگ برابر جمهوری چک که با پیروزی مانشافت به پایان رسید، تحت تاثیر رفتار عده کمی از هواداران این کشور قرار گرفته که هنوز رسانه های این کشور به آن می پردازند.

خواندنِ سروده های نازی توسط عده قلیلی از هواداران آلمان، موجب واکنش گسترده مردم این کشور در برابر چنین رفتار گستاخانه ای شده است. لازم به ذکر است که این گروه، هیچ ارتباطی با گروه هوادارانی که توسط فدراسیون فوتبال آلمان به چک فرستاده شده بودند، نداشته اند. با این حال فریاد اشعار نازی توسط افرادی که به عنوان هوادار تیم ملی آلمان این کار را کرده اند، واکنش های زیادی را در این کشور به همراه داشته است. البته این پایان کار نبود و همین گروه، تیمو ورنر را مانند بازی های بوندسلیگا مورد توهین قرار دادند. از طرفی به بدترین شکل ممکن به فدراسیون فوتبال آلمان توهین کردند.

همان طور که پیش از این در کنفرانس خبری یواخیم لوو خواندید، سرمربی تیم ملی هم نسبت به اشعار نازی واکنش شدیدی نشان داده است. لوو در این رابطه گفت:

“در مورد اشعار نازی، مسئله ناراحتی نیست، من به شدت عصبانی هستم. آن به اصطلاح هواداران، مایه ننگِ کشور ما هستند. ما به این به اصطلاح هواداران نیازی نداریم. ما تیم ملی آنها نیستیم و آنها هوادار تیم ملی آلمان نیستند. وقتی که به خارج از کشور می رویم، برایمان مهم است که آلمان را با ارزش های بالا نشان دهیم. ما نمادِ آلمانی متشکل از تمام ملل هستیم.
 

لازم به ذکر است که بازیکنان تیم ملی آلمان بعد از برد در پراگ، بر خلاف سنت گذشته به سمت هواداران نرفتند و هیچ توجهی به تشویق های آنها نکردند. متس هوملس در این باره گفت با توجه به رفتار این گروه، اصلا نیازی به دلیل آوردن نیست که چرا به سمت هواداران نرفته اند. یولیان برانت هم به بیلد گفت که اگر اشعار ملی گرایان سوسیالیست در جمعیت خوانده می شود، دلیلی وجود ندارد که به سمت آنها برویم و از این افراد حمایت کنیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد