وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: کسانی که هوادار آلمان شناخته می شدند، ما را در سطح بین المللی خجالت زده کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آلمان نروژ را تیم تاثیر گذاری در این مرحله نمی‌داند.  

تیم ملی آلمان برای هشتمین دیدارش در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018، میزبان نروژ خواهد بود. سرمربی مانشافت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به شدت از هولیگان‌های آلمانی انتقاد کرد.

صحبت‌های یواخیم لوو را به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان می‌خوانید.

شکستن سکوت توسط هواداران آلمان در بازی مقابل چک:

“از آنچه که در مدت یک دقیقه سکوت اتفاق افتاد واقعا ناامید شدم. آن‌ها هواداران ما نیستند؛ زیبایی‌های فوتبال را نابود می‌کنند. متاسفم کسانی که به عنوان هوادار ما نام می‌گیرند در سطح بین‌المللی آلمان را خجالت زده کردند. به عنوان یک تیم ما می‌خواهیم پای ارزش‌های معتدل و روشنفکرانه آلمان بمانیم.
 

ترکیب آلمان:

“قصد دارم چند تغییر را در ترکیب آغازین بازی بدهم. دراکسلر به خوبی تمرین کرده و بازی خواهد کرد. تراشتگن باز هم درون چارچوب دروازه خواهد ایستاد.
 

دست باز یواخیم لوو برای انتخاب بازیکن:

“جام کنفدراسیون‌ها از آن جهت برای ما حائز اهمیت بود که تیم می‌تواند خودش را کامل کند. اجازه دادن به رقابت سالم راهی است که تیم ما با آن رشد خواهد کرد.
 

نروژ:

“آن‌ها همواره شانس خوبی در مقدماتی جام جهانی داشتند اما اکنون نروژ نخواهد توانست نقش تعیین‌کننده‌ای در مقدماتی ایفا کند؛ اما با تغییر سرمربی شاید شرایط تغییر کرده باشد.
 

ماریو گومز:

“او تاثیر خوبی می‌گذارد و اکنون این حس را دارد که از لحاظ فیزیکی به آمادگی کامل رسیده و فرم خوبی دارد. گومز شم گلزنی بالایی در محوطه جریمه دارد.
 

تیمو ورنر:

“این موضوع نگران کننده است، ورنر یک بار اشتباه کرد و خودش آن را متوجه شد. او با کیفیت بالایی برای آلمان بازی می‌کند. می‌خواهم از کسانی که به ورزشگاه می‌آیند درخواست کنم احترام بازیکنان خودی را حفظ کنند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد